Produksjon av råmelk

Hello

Elsker forumet
JuniJubel2021
Opplevde nå i kveld at det kom blank væske ut av puppene (når jeg klemte litt). De er sykt vonde om dagen, så det er tydelige forandringer på gang. Fant også graviditetsstreken på magen! Hurra! Dette blir bare mer og mer virkelig :) Er 15 uker i dag :) Noen som har opplevd dette?
 
Eg har akkurat sluttet å amme så her e d melk enda :p hehe
 
Fikk ikke råmelk sist og ikke fått noe her enda. Ikke strek heller.
 
Har hatt melk noen uker allerede. Streken kommer vel denne gangen og :)
 
Fikk råmelk sammtig med positiv test. Var da ca 9mnd siden jeg hadde sluttet å amme.
 
Fikk også blank væske for et par uker siden! Sjekka i dag og ser at jeg har antydning til den mørke streken også :)
 
Jeg har fuktige brystvorter når jeg tar qv bh og det er akkurat som det strøkne etter hvert og blir til et hvitt belegg. Merker på disse dagene at bittelitt blankt kommer ut hvis jeg klemmer men er ikke mye. Er også 15 uker.
 
Jeg har fortsatt rester etter morsmelk siden jeg slutta å amme storebror i august. Går vel etterhvert over til å bli råmelk vil jeg tro :) men det lekker ikke heldigvis, kommer bare om jeg klemmer.
 
Jeg har hatt melk fra første mann helt til ca 1 måned siden. Da var det nesten 2 år siden jeg sluttet å amme. Men nå ingen ting. Veldig rart haha.
 
ikke opplevd.. fikk ikke råmelk før vesla var ute sist.. gravidstrek har jeg aldri hatt
 
Har ennå litt melk igjen etter førstemann siden han har begynt å legge sin elsk på amming igjen:)
 
Jeg har hverken hatt råmelk eller strek på magen med de to andre, regner ikke med jeg får denne gang heller:happy:
 
Back
Topp