Procren Depot

Litjmora

Forumet er livet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Aprilspirene 2024❤️
Hei.
Flere som har tatt denne og fått utsatt mens? I så fall hvor lenge gikk du over ikm?
 
Brukte procren to måneder i fjor sommer og fikk en blødning ganske raskt etter at den var ute av kroppen. Husker dessverre ikke nøyaktig hvor lang tid etter det var.
 
Hei gode Litjmora, eg tok Procren Depot-sprøyte i samband med fryseforsøket hos OLGA som resulterte i babyen som eg no ruger på. :p Men eg tok Procren Depot i kombinasjon med Progynova og Crinone og fekk då beskjed om at mensen ville koma innan ei veke etter at eg slutta på Progynova og Crinone. Og det gjorde den, men hugsar at det tok litt tid. Råda eg fekk frå min gyn for å få i gang mensen var som følgjer: Drikk masse vatn, ha sex og gjer 30 squats om dagen! :p
 
Hei gode Litjmora, eg tok Procren Depot-sprøyte i samband med fryseforsøket hos OLGA som resulterte i babyen som eg no ruger på. :p Men eg tok Procren Depot i kombinasjon med Progynova og Crinone og fekk då beskjed om at mensen ville koma innan ei veke etter at eg slutta på Progynova og Crinone. Og det gjorde den, men hugsar at det tok litt tid. Råda eg fekk frå min gyn for å få i gang mensen var som følgjer: Drikk masse vatn, ha sex og gjer 30 squats om dagen! :p
Haha, vann og sex på plass. Sa det faktisk til gubben i går. Kom så skal vi lure frem tanta :hilarious:Da får jeg bare begynne på med squats mens jeg har telefonvakt i dag :rolleyes:
Har faktisk hatt litt spotting på morgenkvisten her så håper håper det tar seg opp.
 
Back
Topp