Problemstilling

xCamillax

Gift med forumet
Hva om dere hadde sendt en Voksipose til en bruker her inne, personen skulle overføre penger, det skjedde ikke. Personen fikk overført noe av pengene litt senere og beklaget seg veldig. Nå mangler det fremdeles ca 600 kr og nå har brukeren slettet seg. Hva gjør man da?

Jeg prøver å logge meg inn i nettbanken for å se om navnet hennes står på den første innbetalingen.

Og JA, jeg vet at man kunne sendt den i oppkrav, så slipper man slikt, så spar dere for det. Jeg valgte å stole på personen, og det kunne jeg til en viss grad. Men nå kjenner jeg at jeg blir forbanna, SELV om jeg er "skyld" i det selv.

Legg ut nicket så kanskje noen kjenner til brukeren IRL/facebook/msn?

ORIGINAL: StinkiStini

Legg ut nicket så kanskje noen kjenner til brukeren IRL/facebook/msn?

Skal først sjekke om jeg finner navnet hennes i nettbanken. Men den funker jo faen ikke. Grr.

hmmm.........da kommer du ikke langt!
Du kan jo legge ut nick, kanskje noen kjenner personen irl[8D]

Ring banken å si at du har fått inn penger fra en konto du ikke kjenner til og kan ikke huske hvor pengene skal komme fra.
Så du lurer på hvem som eiger kontoen[8D][:D]

ORIGINAL: StinkiStini

Ring banken å si at du har fått inn penger fra en konto du ikke kjenner til og kan ikke huske hvor pengene skal komme fra.
Så du lurer på hvem som eiger kontoen[8D][:D]

Hehe, får gjøre det imorgen hvis ikke nettbanken funker da heller.

Det verste er at jeg hadde tatt vare på kvitteringen for pakken, der stod jo navn og adresse, men den har min "fantastiske" mann ryddet(Les:kastet) [8D] Fantastisk at når han rydder så hiver han noe jeg ville ta vare på [8D]

Back
Topp