problemhud!

mammen t daniel

Gift med forumet
i det siste har huden min blitt så "nuppete" av mangel på bedre ord, det er ikke kviser, men små kuler liksom, på haka og litt rundt øyenbrynene. har aldri vært plaget av uren hud, og jeg vet virkelig ikke hvordan jeg skal bli kvitt dette! hender jeg får litt trøblete hud når jeg stresser mye, og det var jo litt stress i forbindelse med at jeg starta i praksis for to uker siden, men nå syns jeg det holder altså! noen som har noen gode råd til hva jeg kan gjøre for å bli kvitt det? kan jo nevne at jeg er nøye på å rense huden 2 ganger om dagen, bruker rensemaske 2 ganger i uka og fuktighetskremen min kjøpte jeg hos hudpleieren min

Hei :( jeg tror jeg har noe av det samme problemene nå . siden januar i år. jeg har hatt rundt haken og oppover mot kinnet opp til munnen. selv aldri vært plaget av noe. men dette går ikke vekk har prøvd alt jeg og. føler de klør litt og av og til. nå er jo jeg gravid så nå kan jeg godt få litt mer med sist var ddet jo kviser dette er ikke kviser eller hudorm.det er som nypper eller som kvite små så talg nypper. :( jeg og vil ha fin og ren hud igjenn. føler jeg ser ikke ut :( aldri vært plaget med kviser eller noe før- bare når jeg har vært gravid har jeg hattt utbrudd med kviser i begynnesen på gradiviteten. men dette har vart lenge går aldri vekk. kan se ut som det roer seg ned. men kommer like fort tilbake :(:(

Back
Topp