Problemfritt svangerskap - hittil

1993Mint

Andre møte med forumet
Hei
Har bare så lyst til å fortelle at jeg har det kjempebra!
Har gått rundt med nurket mitt i snart 35 uker og det har virkelig vært problemfritt. Ikke kvalm, ikke trøtt, ikke bekkenløsning e.l. og matlysten er virkelig på topp. Dobesøk om natta er fortsatt helt unødvendig.

Klart jeg merker at jeg har vokst - særlig i utover og at det blir lengre og lengre å strekke seg etter ting. Samtidig må jeg ta hensyn til løfting mm på jobb. Litt vann i kroppen har jeg fått også, men det plager meg ikke i det hele tatt.

Jeg forstår kjempegodt dere som sliter med både det ene og det andre og jeg vet jeg er kjempeheldig.  Jeg blir bare litt lei de som ikke tror meg når jeg sier at jeg har det bra og ikke sliter med noen plager. Det kommer kanskje i løpet av de siste ukene, men inntil da så nyter jeg livet    sammen med min lille turner og min kjære samboer.

Trøndermamma

Har hatt akkurat som dæ under svangerskapet, litt trøtt og slapp rundt uke 8-10, men så i toppform ellers!
E i uke 37 no, einaste æ kan "klage" over e at æ ikkje finn ei einaste go liggestilling i sofaen lenger, har fått et spark opp i ribbeinan te no, føttern ligg ut i høyresia, søv heile natta uten å måtte gå på do!!
Håpe d her hold sæ de tre siste uken!!![;)]

Jeg har også hatt et utrolig fint svangerskap. Ingen plager eller noe vondt og slitsomt. Men det har kommet igjen nå på slutten, men så skal det sies at jeg er veldig stor også da. Har en enorm mage som er i veien for ALT, hehe........ Men, men........ snart ferdig nå [:D]

Så deilig!! Håper virkelig jeg også kan få et sånt svangerskap.. Hittil sliter jeg litt med hodepine, men har vært lite kvalm og har ikke noe særlig "voksesmerter" i livmoren heller, så det går veldig greit.....

lucky you..... er litt mere og klage på her.. me det ordner seg etterhvert da...

Å det høyres flott ut å ikkje ha vært darlig! Eg har begynt å bli litt bedre nå, og satser på at det bare går ein vei!

Godt å høre at det er noen som har det!!![8|]

[:D][:D][:D]

Back
Topp