problemer om kvelden

StudentMommy

Elsker forumet
ikveld er det den 3. kvelden som vi legger lille gutt( på 16 mnd) i sengen, men han nekter å sove. han står i sengen og bare skriker eller klager.
eg må nevne at i de siste 6 månedene har ikke vært noe vanskelig å legge ham om kvelden og han var en drømme baby.
han har den 8.tann på vei og eg tenkte at d gjør vondt. han fikk paracett stikk pille, men det var ingen hjelp. og hele dagen idag var han uten smerte og helt frisk og normalt.

har dere opplevd noe sånn i d siste??? ikveld lagt eg han kl.19:00 og han sov endelig kvart på 9
pappaen var innom flere ganger, men han måtte skrike til han sov tilslutt.

så slitsomt å ha d sånn i 2 timer om kvelden. og synes synd på lille gutt også.

noen tips???

Jenten min er 14 mnd og hun har holdt på slik, så me startet å legge hun tidligere. No er hun i seng 18.30 og sovner med ein gang.

Kan han vere overtrøtt?

Det som har funket for oss når småen har holdt på sånn, er at jeg har tatt han opp for litt kos. Enten stående eller satt meg i stolen på rommet hans.
Også lagt han i senga, fortsetter han å skrike så går jeg inn og stryker før jeg går ut.
Da har det ikke vært sånn type oppmerksomhetjegvilikkesove grining, men bare rett og slett at han har trengt litt kos og nærhet.
Når det oppmerksomhetshyling så går jeg bare inn, legger han ned og ut uten noe dikkedarier.
Om det er tann som er på vei, så ville jeg kost jeg.

Har sjeldent problemer med legging, han har vel vært et drømmebarn sånn sett her og.

ORIGINAL: Svartengel

Jenten min er 14 mnd og hun har holdt på slik, så me startet å legge hun tidligere. No er hun i seng 18.30 og sovner med ein gang.

Kan han vere overtrøtt?

veit ikke, men han sover fremdeles bra om dagen. f.eks. idag sov han fra halv 2 til halv 4 om dagen.

ORIGINAL: StudentMommy

Kan han vere overtrøtt?

veit ikke, men han sover fremdeles bra om dagen. f.eks. idag sov han fra halv 2 til halv 4 om dagen.

Kanskje han burde legges tidligere?

ORIGINAL: Jadasåneidaså

ORIGINAL: StudentMommy

Kan han vere overtrøtt?

Kanskje han burde legges tidligere?

det skal eg heilt sikkert prøve imorgen. håper det hjelper.

ORIGINAL: Jadasåneidaså

Det som har funket for oss når småen har holdt på sånn, er at jeg har tatt han opp for litt kos. Enten stående eller satt meg i stolen på rommet hans.
Også lagt han i senga, fortsetter han å skrike så går jeg inn og stryker før jeg går ut.
Da har det ikke vært sånn type oppmerksomhetjegvilikkesove grining, men bare rett og slett at han har trengt litt kos og nærhet.
Når det oppmerksomhetshyling så går jeg bare inn, legger han ned og ut uten noe dikkedarier.
Om det er tann som er på vei, så ville jeg kost jeg.

Har sjeldent problemer med legging, han har vel vært et drømmebarn sånn sett her og.

her går pappaen inn med drikke og stryker han og sier: hysj det er natt.
men med en gang pappaen kommer ut, skriker han igjen.

må nevne det at frem til no elsket han sengen sin og koste seg aleine i sengen frem til han sov.

Kan være så mangt.
Han kan være mørkredd, så kanskje litt lys kan hjelpe.
Eventuelt e da tenner, eller at han e overtrøtt og burde legges tidligere.
Her holder tann nr 16 og 17 på å komme frem, men merker ikke noe til det.
Han holdt det gående ei stund førr nån uka sia om kveldene, men fant ut at han va bare megatrøtt og trengte litt "overtalelse" om at nu måtte han søv.
Va inn og ut hos han ofte og t slutt så søvna han oppå dyna.

ORIGINAL: Sofie.

Kan være så mangt.
Han kan være mørkredd, så kanskje litt lys kan hjelpe.
Eventuelt e da tenner, eller at han e overtrøtt og burde legges tidligere.
Her holder tann nr 16 og 17 på å komme frem, men merker ikke noe til det.
Han holdt det gående ei stund førr nån uka sia om kveldene, men fant ut at han va bare megatrøtt og trengte litt "overtalelse" om at nu måtte han søv.
Va inn og ut hos han ofte og t slutt så søvna han oppå dyna.

er heilt sikkert på at han e ikke mørkredd. for han sov bra om vinteren når det var mørk. men no e det ikke heilt mørk og han vil ikke sove. vi har lagt et teppe over lystettet for å gjøre det mørkere.

Back
Topp