Problemer med vognen

~lykkelig med barn~

Elsker forumet
Juli13-jentene
Merker at jeg trenger bruksanvisning til Simo kombivognen min... :confused:

Klarer ikke ta av kalasjen, og finner ikke ut hvordan man tar ned fotbrettet på sportsdelen... :confused: Trodde man bare kunne løfte brettet litt opp og ut av noe hakk, og så ned, men det går ikke.
Hjelp. Skal det være så vanskelig å ta av en kalasje, og ta ned et fotbrett?

Fotbrettet tror jeg du må dra inn eller ut ett hakk før du får den opp eller ned.

Og hvis kalesja er lik fra kombi til duo, må du dytte fra utsiden nede ved den plastdingsen innover i vogna. Så klikk er den løs.... :)

❤ Termin 12. Juli ❤
❤ Theodor 6.mai -10 ❤

På min simo i 2009 var det en sånn stang på innsiden av kalesjen som må dyttes fra rett til bøyd posisjon for at man skulle kunne ta ned/ dra opp kalesjen. En slags låsemekanisme, var bare å dra stanga oppover.
Fotbrettet den gangen var som forklart over sånn at man kunne dra ut et hakk også velge spor. Husker jeg sleit litt med min så jeg ''ristet'' den løs hver gang. :P Dyttet litt inn og ut så ble den løs.

Vanskelig å forklare og for alt jeg vet er vognene forandret siden den gang men håper nå du får til. ;)

Merker at jeg trenger bruksanvisning til Simo kombivognen min... :confused:

Klarer ikke ta av kalasjen, og finner ikke ut hvordan man tar ned fotbrettet på sportsdelen... :confused: Trodde man bare kunne løfte brettet litt opp og ut av noe hakk, og så ned, men det går ikke.
Hjelp. Skal det være så vanskelig å ta av en kalasje, og ta ned et fotbrett?
Gå innom nærmeste barnevogn forhandler og ta med vogna så kan dem vise deg ;)
Og er du ekstra heldig klarer de å vise deg hvordan du får tak i en bruksanvisning ;)

❤Termin med prinsen 10 juli❤

Gå innom nærmeste barnevogn forhandler og ta med vogna så kan dem vise deg ;)
Og er du ekstra heldig klarer de å vise deg hvordan du får tak i en bruksanvisning ;)

❤Termin med prinsen 10 juli❤
Ja, tenkte faktisk på det idag! Lettere om noen kan vise meg, vanskelig å forklare per tekst. Hi hi! ;) Takk for tipset iallfall! :)

Fotbrettet tror jeg du må dra inn eller ut ett hakk før du får den opp eller ned.

Og hvis kalesja er lik fra kombi til duo, må du dytte fra utsiden nede ved den plastdingsen innover i vogna. Så klikk er den løs.... :)

❤ Termin 12. Juli ❤
❤ Theodor 6.mai -10 ❤
Prøvd å både dra og løfte fotbrettet, men ingen resultat. :p

Og hadde det bare vært et "klikk",og så en løs kalesje hadde jeg vært lykkelig! ;) Men takk for svar! :)

På min simo i 2009 var det en sånn stang på innsiden av kalesjen som må dyttes fra rett til bøyd posisjon for at man skulle kunne ta ned/ dra opp kalesjen. En slags låsemekanisme, var bare å dra stanga oppover.
Fotbrettet den gangen var som forklart over sånn at man kunne dra ut et hakk også velge spor. Husker jeg sleit litt med min så jeg ''ristet'' den løs hver gang. :P Dyttet litt inn og ut så ble den løs.

Vanskelig å forklare og for alt jeg vet er vognene forandret siden den gang men håper nå du får til. ;)
Jeg får lagt ned og tatt opp kalesjen, men får den ikke av fra understellet.

Trodde også det var sånne hakk på fotbrettet, men vil ikke samarbeide med meg! Hi hi! :p

Kan jo prøve å "google" vognen om det finnes bruksanvisninger videoer på nett :)

Back
Topp