problemer med valg av forlover

Maibaby i magen

Elsker forumet
sliter med valget av forlover da jeg egentlig ikke har noen venner igjen. de jeg hadde fra jeg var lita, har bare snakka dritt etter vi begynmte på ungdomskolen, så da kutta jehg de ut etter jeg flytta. fikk 3 gode veninner( trodde jeg), men rett etter jeg hadde flytta sammen med sambo, hørte jeg ikke noe fra de, jeg sendte meld og jeg ringte, men de viste ingen interesse for å være med meg lenger. og på de åra jeg har bodd sammen med sambo har jeg ikke klart å blitt kjent med noen.

så hva gjør jeg da?

Du har ikke noen søsken eller annen familie da (Søskenbarn etc?) Ellers så er det jo ikke noe som sier at din forlover må være jente.. så en bror !?

noen i familien kansje?

Hva med å ta giftemålet i utlandet? Det gjorde jeg, og siden ingen tok seg råd med å komme på andre siden av kloden, var det med forlover/vitne i bryllupspakken.

har ingen søsken barn, har en bror, men vil ikke ha gutt som forlover, og søstra mi er bare 13 år, så det går ikke, dessuten så hjar vi nesten ikke kontakt i det hele tatt. tanta mi nytter det ikke, for ho syns ikke n oe om at jeg skal gifte meg. og da er det ikke flere jenter i familien.

mange ganger lurt på om vi bare skal gifte oss uten familie og alt.

ORIGINAL: oh hvite lakenrumpe

hvor du bor? jeg kan godt ta på meg oppgaven[8D]

ja, hadde du giddi[8D]

Tenkte det samme..hihi[8D]
Håper du finner ut av det[:)]

kødder ikke engang jeg[:D] hadde du bodd i nærheten så jeg kunne ha fisket opp litt personlighet fra deg så jeg hadde noe til talen så hadde jeg hatt null problem[:D]

kødder ikke engang jeg[:D] hadde du bodd i nærheten så jeg kunne ha fisket opp litt personlighet fra deg så jeg hadde noe til talen så hadde jeg hatt null problem[:D]

hahaha.. så snill du er da [:D]

Men jeg hadde nok giftet meg uten familie etc. dratt til syden eller noe! Det at du har dårlige venninner skal ihvertfall ikke ødelegge
dagen eller planleggingen for deg[:-]

du er da søt å da[:D]

Kunne jeg også gjort..Hadde nok blitt koslig det [:D][8D]

Har du en søster?? [:)]

Hva med noen i familien til mannen din da? Svigerinne eller no??

hvorfor kan du ikke ha broren din som forlover? gjlr ikke noe om det er gutt[:)]

hva med moren din? har forloveden din ei søster kanskje?? elle rhar hans forlover en kjæreste? [:D]

Da driter du i familien og gifter dere i all hemmelighet[:D][:D][:D][:D] Med vitner i utlandet... Romantisk[:D]

Siden du ikke har noe særlig kontakt med familien din, så trenger du vel strengt tatt ikke ha bryllup for dem heller??? HVis du har en grei svigerfamilie som du har god kontakt med kan jo en evt svigerinne være forlover også, men det er jo fullt "lovlig" å gifte seg uten forlover vil jeg tro??

ORIGINAL: SleepingBeauty

Har du en søster?? [:)]

jepp, men ho er bare 13 år[:)]

Back
Topp