Problemer med svette

xCamillax

Gift med forumet
Så lenge jeg kan huske har jeg vært plaget av svette, ikke sånn at jeg stinker svette, men jeg svetter veldig lett. Mamman min hadde samme problem da hun var liten. Jeg har funnet en god deodorant som gjør at jeg ikke lukter, men den gjør jo ikke at jeg svetter noe mindre. Problemet er liksom at svetten renner! Svetter spesielt mye i ansiktet (øyenbryn,"bart", tinninger og panne.). Er så slitsomt. Bare jeg ser på sola omtrent så svetter jeg. Er det noe man kan gjøre med det?
Kan jo nevne at jeg er overvektig, og da har man jo lett for å svette mer, men jeg har alltid hatt dette problemet. Har begynt på reductil nå, og føler at problemet har blitt verre etter det [:(]

ORIGINAL: Caris

ORIGINAL: xCamillax

Så lenge jeg kan huske har jeg vært plaget av svette, ikke sånn at jeg stinker svette, men jeg svetter veldig lett. Mamman min hadde samme problem da hun var liten. Jeg har funnet en god deodorant som gjør at jeg ikke lukter, men den gjør jo ikke at jeg svetter noe mindre. Problemet er liksom at svetten renner! Svetter spesielt mye i ansiktet (øyenbryn,"bart", tinninger og panne.). Er så slitsomt. Bare jeg ser på sola omtrent så svetter jeg. Er det noe man kan gjøre med det?
Kan jo nevne at jeg er overvektig, og da har man jo lett for å svette mer, men jeg har alltid hatt dette problemet. Har begynt på reductil nå, og føler at problemet har blitt verre etter det [:(]

Svetting og hetetokter er jo en vanlig bivirkning av Reductil, da.. Jeg svettet enormt i begynnelsen. Men trøst deg med at bivirkningene avtar etter 4 uker. [:)] Nå merker jeg ingenting til dem.

Har gått på Reductil i snart 8 uker jeg [:(]

Når det gjelder under armene finnes et stoff eller flaske med noe vann greier som heter Yerka vann (rosa flaske kjøpt på cubus).. det virker veldig bra... om ikke det funker er det en roll on som en kjøper på apoteket som er sterkere.. heter stop24 tror jge.. er bare å spøre de på apoteket så vet de nok hva som menes..

ORIGINAL: vivvi86

Når det gjelder under armene finnes et stoff eller flaske med noe vann greier som heter Yerka vann (rosa flaske kjøpt på cubus).. det virker veldig bra... om ikke det funker er det en roll on som en kjøper på apoteket som er sterkere.. heter stop24 tror jge.. er bare å spøre de på apoteket så vet de nok hva som menes..

Prøvd Stop24 når jeg avr yngre, og takla den ikke. Stinker jo sprit jo, og ikke var edn noe god for meg heller. Deo er ikke noe problem, jeg bruker Vichy sin og er superfornøyd. Men det er svetten alle andre plasser som plager meg.

Har samme problem. Gikk til legen med det. Kunne få bateblokker tror jeg det heter, som jeg kunne ta før jeg skulle noe spesielt så jeg slapp å svette i bryllup f.eks. Men ville ikke ha de.
De selger også noe som skal gi deg strøm, ett handig apperat som du bruker på de stedene du plages med det, den er veeldig effektiv, men husker ikke hva den heter[&:]
Jeg skal muligens operere bort svettkjertlene under armene.

Jeg har vanligvis ikke det problemet der.. Men nå som jeg er gravid forstår jeg virkelig hvor plagsomt det kan være ja..

Det finnes også noe som heter aluminiumklorid (25%). Men da må du nok (er ikke sikker) ha resept fra legen din..

er litt sånn jeg også, at jeg blir veldig fort varm.
Legen sa det ikke var noe å gjøre med. at da måtte jeg dø..
Litt brutalt synes nå jeg.
Og trodde man kunne få noe, gjøre noe for å dempe det.. [8|]

Funker dårlig med roll on i ansiktet iallfall.

Har akkurat samme problem som deg, men jeg har funnet VIDUNDER DEODORANTEN!!!!!! ingen svette og ingen lukt!!!!

den heter COSMICA ALUMINIUMKLORID og er kjøpt på apoteket. Den er hvit med rød kork.

Etter at jeg begynnte med denne kan jeg gå med topper i alle mulige farger uten å få svettemerker under armene!!!!

LØP OG KJØP!!!!!!![;)] Den er reseptfri!

ORIGINAL: ~Stjernemor~

Har akkurat samme problem som deg, men jeg har funnet VIDUNDER DEODORANTEN!!!!!! ingen svette og ingen lukt!!!!

den heter COSMICA ALUMINIUMKLORID og er kjøpt på apoteket. Den er hvit med rød kork.

Etter at jeg begynnte med denne kan jeg gå med topper i alle mulige farger uten å få svettemerker under armene!!!!

Men denne er kun til armene?

Jeg sverger til YERKA jeg[:D] selvtillitten fløy i været etter jeg brukte den....
Men jeg vet ikke åssen det er i forhold til overvekt og redicil bruk...[&:] kanskje høre med legen om han /hun har bedre råd[;)]

ORIGINAL: mamsemor

ORIGINAL: ~Stjernemor~

Men denne er kun til armene?

Åh, så koko jeg er. Må være solstikk. Men ja, de er kun til armene..... Beklager.....

ORIGINAL: ToveMora31

Jeg sverger til YERKA jeg[:D] selvtillitten fløy i været etter jeg brukte den....
Men jeg vet ikke åssen det er i forhold til overvekt og redicil bruk...[&:] kanskje høre med legen om han /hun har bedre råd[;)]

Kan man ha det i ansiktet? Hva er det egentlig?

ORIGINAL: xCamillax

ORIGINAL: ToveMora31

Kan man ha det i ansiktet? Hva er det egentlig?

Nå har jeg ikke bruksanvisningen her, men ja mener den kan brukes mer enn bare armene, jeg kan svette veldig under puppene, og jeg smører litt på der også. Men ta deg en tur på CUBUS (pleier og kjøpe den der) og les på pakka før kjøp[;)] verdt et forsøk[:D]

Back
Topp