Problemer med spesielle lukter

• Trådstarter Trådstarter Lunea
  • Opprettet Opprettet
L

Lunea

Guest
Syns det kom veldig tidlig denne gangen men er noen lukter jeg rett og slett ikke klarer nå.
Slik som på jobb har de fått en fin ny håndsåpe på badet, de fleste syns den er så god mens jeg ikke greier lukta.
Flere som har begynt å få bedre luktesans?

Ja det starter alltid tidlig hos meg. Ekstremt sensitiv for lukter. Slet ordentlig med en som gikk med parfyme på fredag. Krysser fingrene for at den nye assistenten jeg får i morgen ikke har en lukt jeg reagerer på. Da kommer jeg til å slite :p

Ja det starter alltid tidlig hos meg. Ekstremt sensitiv for lukter. Slet ordentlig med en som gikk med parfyme på fredag. Krysser fingrene for at den nye assistenten jeg får i morgen ikke har en lukt jeg reagerer på. Da kommer jeg til å slite :p
Godt å høre jeg ikke er alene ;)
Det verste er vel når mannen har hvert hos noen venner som kommer fra Eritrea, skjønner ikke hvordan de greier å lukte sånn men når han kommer hjem sitter lukta i absolutt alt av klær osv :hungover:

Jeg slet veldig i går når mannen stekte egg og bacon.. Kjente jeg brakk meg.

Jeg sliter å veeldig med lukter. Spesielt enkelte parfymer og eksos når jeg går ute. Sliter med å puste, å må puste enten gjennom skjerf eller genseren :( Utrolig ubehagelig. Ene på jobb som vet om det måtte slutte med parfymen sin, en spray var nok til at jeg slet selv om jeg sto langt unna henne :eek: Og samme med alt av vaskemidler/jif sprayer og lignende. startet for en uke siden, så håper det kan gi seg snart :D

Jeg sliter å veeldig med lukter. Spesielt enkelte parfymer og eksos når jeg går ute. Sliter med å puste, å må puste enten gjennom skjerf eller genseren :( Utrolig ubehagelig. Ene på jobb som vet om det måtte slutte med parfymen sin, en spray var nok til at jeg slet selv om jeg sto langt unna henne :eek: Og samme med alt av vaskemidler/jif sprayer og lignende. startet for en uke siden, så håper det kan gi seg snart :D
Sist var det sånn her til snuppa var født! Føler det er verre denne gangen da, sist var jeg ikke sååå ille, men mer hormonell den gangen da :p

Håper det blir bedre så du slipper å måtte dekke ansiktet når det blir mildere ute.

Jeg har et stort problem i butikker som rusta og europris og jeg kommer til avdelingen med stearinlys :o det lukter så forferdelig, og sånn har det vært hver gang :( ja også er det ikke like hyggelig å tørke minstemann etter bommelom. Ikke det at har vært så hyggelig tidligere heller. Men nå så lukter det jo ti ganger sterkere og da ti ganger vondere å :p

Jeg har et stort problem i butikker som rusta og europris og jeg kommer til avdelingen med stearinlys :o det lukter så forferdelig, og sånn har det vært hver gang :( ja også er det ikke like hyggelig å tørke minstemann etter bommelom. Ikke det at har vært så hyggelig tidligere heller. Men nå så lukter det jo ti ganger sterkere og da ti ganger vondere å :p
Vi har hatt en med diaré nå..ille å ta vanlig, men nå har jeg også slitt voldsomt :p

Sist var det sånn her til snuppa var født! Føler det er verre denne gangen da, sist var jeg ikke sååå ille, men mer hormonell den gangen da :p

Håper det blir bedre så du slipper å måtte dekke ansiktet når det blir mildere ute.
Oi, får håpe jeg ikke blir plaget helt til da :confused:
Er verst ute når det er kaldt da, med mye svevestøv, så blir nok sikkert litt bedre når det blir mildere, forhåpentligvis :smiley-angelic001

Dette er mitt tredje svangerskap, og tredje gang jeg virkelig ikke tåler lukta av svinekjøtt! Så vi kommer ikke til å spise gris så lenge jeg er gravid :hungover:

Jeg har et stort problem i butikker som rusta og europris og jeg kommer til avdelingen med stearinlys :eek: det lukter så forferdelig, og sånn har det vært hver gang :( ja også er det ikke like hyggelig å tørke minstemann etter bommelom. Ikke det at har vært så hyggelig tidligere heller. Men nå så lukter det jo ti ganger sterkere og da ti ganger vondere å :p
Glad snuppa har slutta med bleier nå ja!

Har ikke hvert der enda men kanskje greit å være litt forsiktig ved slike steder ;)

Oi, får håpe jeg ikke blir plaget helt til da :confused:
Er verst ute når det er kaldt da, med mye svevestøv, så blir nok sikkert litt bedre når det blir mildere, forhåpentligvis :smiley-angelic001
Får håpe dette! Eller kan man jo kanskje bli litt vant til det også :)

Sist gang var jeg veeeldig sensitiv for lukter, denne gangen har jeg ikke merket noe enda , kommer vel ;)

Back
Topp