Problemer med sex. :/

Mamii 27

Glad i forumet
De to siste gangene vi har hatt sex nå, så gjør det så vondt. Jeg er 28 uker på vei i morgen..

Før den forrige gangen vi hadde sex, så gikk det noen uker av diverse årsaker, og når vi hadde sex igjen her om dagen, så gjorde det så vondt. Veldig vondt inni, kjennes ut som det er sår, svir masse på en måte.

Noen med lignende følelse? Skal det være sånn resten av svangerskapet mon tro!? oh my, kjæresten kommer til å gå på veggen, hehe!!

Innbiller meg at det er "tørre" slimhinner eller noe. For noen uker siden var det bare ømt liksom, skikkelig trangt, men nå er det vondt i form av svie og ikke spesielt behagelig

Prøv med glidemiddel så får du se om det funker...
Vi MÅ bruke det for at det ikke skal være ubehagelig og jeg er 15 uker på vei

kan også være sopp.... det hadde jeg :/

Helt normalt med tørre slimhinner under graviditet, pga lavere østrogen nivå i kroppen. Det sa min gynekolog iallefall. Her er det lang tid mellom hver gang nå, jeg har hverken ork eller lyst ;-)

Hmm... Er ikke godt å si.

Burde ikke det være ubehadelig hele tiden om det er sopp? At det svir når man tisser feks, og sånt? Det er kun når han er inni, at det merkes, ikke ellers.
Ikke vet jeg, men gir det seg ikke så ringer jeg bare legen. Det er jo kjedelig at det skal være sånn :/

Har rett og slett ikke lyst på sex

visst det er tendens til sopp, så tar du litt vann i en stamp eller badekar, tar oppi litt mye eddik, setter deg nedi:) det virker utmerket mot det meste=) PS! ikke bruk rein eddik, det gjorde jeg en gang, tok knekken på det, men det var hakke ubehagelig å få en brennende følelse...:p

Back
Topp