Problemer med saldo hos Postbanken?

*Meya*

Elsker forumet

Noen flere som ikke får riktig saldo hos Postbanken? Jeg sendte en sms og har minst 2000 mindre enn jeg hadde trodd, på konto. 

Er det noe som retter seg til, eller går de etter gamle saldoer her, eller hva? Jeg kan ikke ringe til kundeservice heller, fordi jeg får ikke trykket valgene mine på mobilen min, og finner ikke hustelefonen, den ligger uten strøm ett sted... Ett lurt sted tydeligvis... 

Tror de driver og oppdatere systemet sitt, så er velt ikke alt som er rett. Det kan i allefall være nede til lørdag :)

Det har stått en god stund på nettbanken, og man har fått sms.
De oppgraderer systemet ved å slenge sammen Postbanken og DnB nor, så ingenting fungerer utenom kort og mastercard.
De er ferdige i morgen.

men jeg vet at iallefall dnbnor ikke fungerer med nettbank eller telefon og sms tjenesten fordi de skal samkjøre kundesystemene sine med postbanken 
kan kanksje være derfor?

Jeg er fullstendig klar over at de oppgraderer banken, det vet jeg. Problemet mitt er at jeg har FEIL SALDO, som sagt, og jeg lurte på om noen andre hadde hørt om det er ett kjent problem eller ikke. Akkurat som om noen beløp er trukket to ganger, eller noe sånt. 

Har visst om oppgraderingen siden de posta det på nettbanken. 

Og sms-tjenesten er oppe fra i dag, da. Mannen min kjørte til minibank også, og fikk samme saldo der. 

Dnb og postbanken oppgraderer systemene sine og skulle være nede i perioden 20-22 april :) vet ikke om det er oppe og går ennå. Jeg får hvertfall ikke sjekket noe ennå.

Nettbanken skal vist være oppe å gå ca klokken 18.00 i kveld,så da kan du sjekke der. Men vet at flere ble trukket både dobbelt og tredobbelt når de betalte med kort på onsdag. I forbindelse med de bbs problemene som var da. Om man ble trukket for mye skal pengene være tilbake på konto senest tirsdag.

Du er nok ikke alene om det.

http://www.nettavisen.no/nyheter/article3136467.ece
Ser det er flere som har blitt trukket både dobbelt og trippelt selv om terminalen har sagt at den ikke oppnådde kontakt med banken.
Du får ta å sjekke utskriften og ta kontakt med banken så fort den åpner igjen

Hmm det ble i alle fall aldri reserveløsning for min del på onsdag da. Men kan jo være noe fordet... 

Dustetelefonen min som ikke kan trykke på valgene på kontofonen hehe... 

Ifølge Nettavisen er nå problemene til DnBNord ferdige og de har fått rettet opp i disse dobbelføringene. DnbNord er da også Postbanken, og det er samme saldo som i sta der...

~Lille bøllefrø~ skrev:
Du er nok ikke alene om det.

http://www.nettavisen.no/nyheter/article3136467.ece
Ser det er flere som har blitt trukket både dobbelt og trippelt selv om terminalen har sagt at den ikke oppnådde kontakt med banken.
Du får ta å sjekke utskriften og ta kontakt med banken så fort den åpner igjen

Og dette skal vistnok bli rettet på fortløpende.

Les denne artikkelen http://www.nettavisen.no/nyheter/article3136467.ece

Det har skjedd en feil med betalingssystemet som gjør at noen innkjøp utført på onsdag som var har blitt trukket flere ganger. Det blir rettet opp, men ikke før etter påske.

Back
Topp