Problemer med pålogging(har Iphone)

Lightning85

Glad i forumet
Jeg har Iphone 4, og har endel problemer med pålogging på babyverdens forum via smarttelefonen min. Innimellom logges jeg ut uten at jeg selv har valgt det, og har hatt ganske store problemer med å få logget meg på igjen. Skriver passord og brukernavn, trykker x antall ganger på innloggingsknappen(hvor det da ikke skjer noe), må lukke fanen, hente BV frem igjen, x antall nye innloggingsforsøk.. Frem til i går hadde jeg som regel med endel tålmodighet klart å komme meg tilbake til innlogget status, men igår var det altså DØNN umulig! (Er nå pålogget via pc).

Skal det ikke være mulig å komme seg inn hit når man er Iphone bruker? Er noe treg med å oppdatere til iOs 6, er det derfor? Er det noe galt med min telefon? Har slått på feilsøkingskonsoll på mobilen, for hver gang jeg trykker "logg inn" knappen får jeg denne feilmeldingen:
"JavaScript Feil
undefined
ReferenceError: Can`t find variable:
WebForm_DoPostBackWithOptions
"

Håper på svar, for dette er et veldig irriterende problem..

Har nå forsøkt denne linken via Iphonen, uten hell.. (Er pålogget på pc`en igjen). Enkelte ganger når jeg trykker "logg inn" tømmes feltene for brukernavn og passord, hvorpå jeg må taste disse inn på nytt. Andre ganger havner jeg på forumsidene, men er ikke i pålogget status. Feilsøkingskonsollen får opp:
"JavaScript: Feil
undefined
TypeError: "undefined" is not an object
"

Forumet ser noe annerledes ut, har det oppstått i forbindelse med endringen? Bør jeg prøve med iOs 6? Eller burde det ikke ha noe å si?

Har samme problemet som deg.. Jeg er temmelig sikker på at ipad/iPhone er problemet, nettopp fordi det er en Java-feil. iOS har nemlig ikke Java.. Av og til hjelper det å slette leseloggen og starte tel/padda på nytt.. Andre ganger logger jeg på som vanlig, og kommer like langt som du forklarer. Da hjelper det å åpne en ny fane ved siden av BV-fanen som er oppe, og skrive babyverden.no igjen, så er jeg plutselig innlogget på den siden. :-) Et annet siste tips som har funket én gang, er å laste ned Google chrome-nettleseren.. Når du kommer til innlogginga og klikker logg inn, og det ikke skjer noe, holder du fingeren lenge over logg inn-knappen. Da får du opp et alternativ som heter kopier koblingsadresse, klikk på den og gå opp i nettleseren, klikk lim inn(der du skriver nettadressen). Funker ikke dette, kommer du dessverre ikke inn. :-/ Bare å prøve og prøve, eller gi opp(som jeg har gjort maaaange ganger..) Problemet ble forresten verre etter ios6-oppdateringa... :-(

Back
Topp