Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tar også de tablettene.. jeg må innrømme at jeg har droppet den siden den er så utrolig svær. jeg har vanligvis ikke vanskelig for å svelge tabletter, men denne klarer jeg bare ikke.. skjønner ikke hvorfor de har lagd den så gigastor, brekker meg hver gang jeg prøverVis vedlegget 142468
Noen som bruker de her?
Den ene hvite tabletten, hvordan får dere svelget den? Har prøvd flere ganger og den smuldrer omtrent med en gang du få vann i munnen.
Her løser jeg den opp i vann for så å svelge den ( grusomt ekkelt).
Noen som har noen andre tips?
det jeg har skjønt så inneholder den magnesium og kalsium, og jeg får i meg nok kalsium ihvertfall, siden jeg spiser melkeprodukter hver dag.Nei det står ikke noe om det på pakken ihvertfall,den er ikke tilsatt noe smak, den er bare som vanlig tabletter .Kan den være lagd som en tyggetablett?Jeg vet ingenting om denne pakken eller tablettene, men kalsiumtabletter brukes veldig ofte som en tyggetablett.
Jeg tar også de tablettene.. jeg må innrømme at jeg har droppet den siden den er så utrolig svær. jeg har vanligvis ikke vanskelig for å svelge tabletter, men denne klarer jeg bare ikke.. skjønner ikke hvorfor de har lagd den så gigastor, brekker meg hver gang jeg prøverdet jeg har skjønt så inneholder den magnesium og kalsium, og jeg får i meg nok kalsium ihvertfall, siden jeg spiser melkeprodukter hver dag.
Kan den være lagd som en tyggetablett?Jeg vet ingenting om denne pakken eller tablettene, men kalsiumtabletter brukes veldig ofte som en tyggetablett.
Ja samme her, er umulig å svelge.. sendte klage til produsenten nå jegJeg også brekker meg for den smuldrer så fort og da forsvinner det glatte utenpååja, men hvilken er det som har folat i seg da ?
Det er ikke en smeltetablett som skal under tunga da?
Ja samme her, er umulig å svelge.. sendte klage til produsenten nå jegDet er den blå som har folat og vitaminer, den hvite har bare kalsium og magnesium .
Jeg har også prøvd å svelge den svære der. Helt grusomt faktisk. Fikk følelsen av at den satt fast i halsen og måtte bare gurgle unna med vann for å få den ned...
Sniker fra mars og måtte bare komme med denne kommentaren:
Jeg må nok være ganske stor i kjeften jeg da som svelgte alle 4 på en gang![]()
Sniker fra mars og måtte bare komme med denne kommentaren:
Jeg må nok være ganske stor i kjeften jeg da som svelgte alle 4 på en gang![]()
Sniker fra august, og jeg og tar alle fire på en gang![]()
Fikk svar fra de på epost :Ja det var lurt å sende klageåh trodde den bare var blåbær jeg
![]()
Jeg begynner også å brekke meg. Fant ut at det var lettere å svelge om jeg svelget med et glass biola. Bare kaster de inn i munnen og gurgler unnaJa sant, kvir meg hver dag jeg skal ta deoi da hadde jeg fått panikk
jeg får den ikke ned i halsen en gang....den er på vei men så brekker jeg meg :/
Fikk svar fra de på epost :
"takk for din henvendelse – vi setter stor pris på at folk gir oss tilbakemelding. Vi er kjent med problemstillingen om at tabletten er stor – det har vært utfordrende å få en stabil tablett, inneholdende alt den skal. Vi er i disse dager i gang med å fase inn en ny og mindre tablett. Den er ca halvparten av størrelsen. Du finner den nye tabletten i Ammende-produktet pr i dag og startet å levere ny tablett i Gravid forrige uke. Den er i apotek om en månedstid tenker jeg." Så da er det på vei![]()