Problemer med mannen

At ungen er mammadalt og foretrekker deg er no en ting, og det kan jo gjøre at han sliter litt med å delta i gjøremålene. Exen slet veldig med det at mini kun roet seg hos meg i starten fordi det var jeg som hadde pupp.
Men at han kommer med de kommentarene du skriver her, er absolutt ikke greit.
Hvordan går det om du tar deg en tur ut en kveld feks? Kan jo ha litt rolig overgang for ungen sånn, vant med at pappaen tar noen timer her og der.

Hadde ikke blitt i et forhold med en som sa slike ting.

Dette er en av grunnene til at jeg er imot pappaperm. Det blir ikke nødvendigvis bedre etter han har blitt tvunget til å være i pappaperm. Hvorfor skal ungene bli tvunget til å være med folk som ikke vil være med de?:(

Jeg ville dratt ut innimellom, på ettermiddagene eller helgen. Dratt på butikken, trene, til venninne el.

Jeg har innimellom sagt "hører du ikke at ungen din griner?" og "ungen din trenger å skiftes på". Oppfølger av "like mye din unge, hvorfor skal jeg ta det?"

Jeg ville spurt han om han kom til å ha det fulle ansvaret hele døgnet når han kom i permisjon.
Enig der. Hvor kommer barnets beste inn egentlig?

Hadde ikke blitt i et forhold med en som sa slike ting.

Dette er en av grunnene til at jeg er imot pappaperm. Det blir ikke nødvendigvis bedre etter han har blitt tvunget til å være i pappaperm. Hvorfor skal ungene bli tvunget til å være med folk som ikke vil være med de?:(

Jeg ville dratt ut innimellom, på ettermiddagene eller helgen. Dratt på butikken, trene, til venninne el.

Jeg har innimellom sagt "hører du ikke at ungen din griner?" og "ungen din trenger å skiftes på". Oppfølger av "like mye din unge, hvorfor skal jeg ta det?"

Jeg ville spurt han om han kom til å ha det fulle ansvaret hele døgnet når han kom i permisjon.

Hmmm.. Med den logikken skulle man vel vært mot mammaperm i visse tilfeller også...? Kjenner mammaer som er/var veeeldig klar for å begynne å jobbe igjen når far skulle ha permisjon...

Hmmm.. Med den logikken skulle man vel vært mot mammaperm i visse tilfeller også...? Kjenner mammaer som er/var veeeldig klar for å begynne å jobbe igjen når far skulle ha permisjon...
Nei mammapermen fungerer som en sykemelding etter fødsel/ks. En mor som adopterer bort babyen får heller ikke lov å begynne å jobbe igjen rett etterpå.

Back
Topp