Problemer med innlogging

asil

Glad i forumet
Høsthjerter 2017
Jeg har problemer med innlogging i dag, får beskjed både på app og nettsiden at brukeren ikke eksisterer.. Men når jeg ber om nytt passord går det, men kun ved førstegangs innlogging..

Andre med problemer?
 
Skjer av og til, men pleier heldigvis å gå seg til. Hvis ikke ville jeg sendt beskjed til moderator
 
Har ikke noe problemer via nettsiden, app har jeg sluttet å prøve meg på for lenge siden. Ble bare irritert.
 
Jeg synes det er så enkelt å bruke nettsida på mobilen at jeg ikke gidder å laste ned appen en gang. Nettleseren husker passordet, og url'en kan ligge lagra som snarvei på hjemskjermen. Så da er det kjapt og enkelt å bruke forumet via nett også :) Og har aldri hatt tull med å komme inn så lenge ikke nettet klikker :)
 
Jeg har problemer med innlogginga. Ble plutselig mitt gamle nick som jeg hadde for 7 år siden... får ikke endret tilbake selv. Er egentlig Snart3barn
 
Nå funker det plutselig igjen. RÅrart :P
 
Har iPhone. Skal sies at appen ikke funker ennå.. men vanlig innlogging via nettleser er i orden!

Så rart? Jeg har iPhone og den funker fint her, både med å være innlogget og åpne alt av tråder... Hmm. Det skal ikke være problemer med innlogging på iPhone, har du forsøkt å avinstallere og laste den inn på nytt? Selv foretrekker uansett nettleseren jeg da, men forstår ikke alle gjør det. :)
 
Back
Topp