Problemer med BV forum appen på iPhone

marell

Forelsket i forumet
Hei. Når jeg går på Latest og trykker på Participated så får jeg opp følgende feilmelding: system Message følgende medlemmer ble ikke funnet (mailadressen min).

jeg lastet ned appen først for noen dager siden, så det burde ikke være noen oppdateringsproblemer... Hva kan denne feilmeldingen komme av?

Hei. Når jeg går på Latest og trykker på Participated så får jeg opp følgende feilmelding: system Message følgende medlemmer ble ikke funnet (mailadressen min).

jeg lastet ned appen først for noen dager siden, så det burde ikke være noen oppdateringsproblemer... Hva kan denne feilmeldingen komme av?

Hei marell,

takk for at du tar kontakt :-) Kan du prøve å logge ut og inn igjen og se om du enda får feilmelding?

Sier ifra her og. Appen fra Android har kuttet ut paticipated trådene, dvs at det står bare no topic når jeg går inn. Vanskelig å følge trådene da:( har installert på nytt og logget inn og ut. .

Vi sjekker dette med utviklerne av appen!

Slik er det med meg også.. Men vet at det blir lagret uansett.. Når jeg går inn på der, kan jeg ikke se noe, men om jeg søker/finner meg på people, så er innleggene lagret osv... :)

❤ gutt født jan-11
❤ gutt født okt-09
❤bonusgutt født okt-00

Sier ifra her og. Appen fra Android har kuttet ut paticipated trådene, dvs at det står bare no topic når jeg går inn. Vanskelig å følge trådene da:( har installert på nytt og logget inn og ut. .

Samme problemet her, og har meldt det inn i en tidligere tråd lenger ned. Har nyeste app, og logget inn og ut mange ganger. Får ikke informajson om min egen bruker heller.

Hei hei.

Vi jobber med saken. Håper å ha det løst i løpet av dagen i dag (tirsdag), eller i morgen onsdag 20.03.2013.

Så bra! Savner muligheten til å følge innleggene jeg har svart i. Vanskelig å holde oversikt når en poster på forskjellige underforum. ;)

Hvorfor blir det slik?
ImageUploadedByBV Forum1365284352.737359.jpg

Hei. Ja vi er klar over denne feilen. Vi kommer til å be utviklerne av appen til å se på dette. :-)

Back
Topp