problemer med banken?

mamma2010

Betatt av forumet
Noen andre her som har problemer med banken?

Jeg og min lillesøster og sønnen min tok bussen ned til byen(tar ca 20 min),, og så får INGEN butikker eller minibanker kontakt med banken.. Gud, det var så irriterende. meg og søster er hjemme alene i kveld, og tekte imens prrinsen sover skulle vi spise deilig mat og drikke brus...[8|] Der gikk de planene i vasken[&o][&o][&o]

Jeg har sparebanken 1 (telemark).. Noen  andre med samme problem?

Da mannen skulle sette inn pengene på sparepøssa til snuppa på kontoen hennes i dag fikk han høre at det var noe galt med alle bankene i dag.

Kort virker ikke, man får ikke satt inn penger i den fysiske banken osv.
Man kan være heldig å få bruke kortet sitt, mens den som står bak i køen ikke gjør det. Hadde ikke noe med hvilken bank man har å gjøre.

Moro nå i påska..

Rart.. Vet DnB og postbanken sine tjenester er nede pga fusjon.. Men kortene og minibank skulle visst fungere som normalt..

ikke vært å handlet... men vet at banken min, dnb nor driver å jobber med sammenslåing av systemer med postbanken nå i påsken. både nettbank og kontofon er nede.

Jeg har sitti kassa i butikk i dag. Og det var stooore problemer med banken. Vanvittig irriterende!! 

Hadde problemer med minibankene i dag men fikk heldigvis betalt, håper det løser seg til i morgen, skal til sverige og handle da

har vært i media flere dager...

at bankene ville være nede i påsken, slik at folk måtte fikse viktige ting før...

ORIGINAL: Dramadama

Jeg har sitti kassa i butikk i dag. Og det var stooore problemer med banken. Vanvittig irriterende!! 

Kjenner jeg er skikkelig glad jeg ikke har gamlejobben min lenger.. Kassa på Coop Mega Hafjell frister ikke når slikt skjer... Med en omsetning på godt over millionen hver dag i påskeuka, blir det fort kaos..[&:]

ORIGINAL: lille assa 75

at bankene ville være nede i påsken, slik at folk måtte fikse viktige ting før...

hvordan kan det ha vært i media i flere dager når det gjelder d problemet det gjør?
de vet jo ikke om det svikte AKKURAT i dag..

Det var en teknisk svikt i betalingsystemet EDB som er årsaken til problemene. Systemet har sviktet, noe som betyr at alle banker som benytter systemet, sliter med autoriseringen av bankkundenes kort.

-vg

ORIGINAL: Mamma1994

hvordan kan det ha vært i media i flere dager når det gjelder d problemet det gjør?

Det var en teknisk svikt i betalingsystemet EDB som er årsaken til problemene. Systemet har sviktet, noe som betyr at alle banker som benytter systemet, sliter med autoriseringen av bankkundenes kort.

-vg

DnB og postbaken fusjonen har vært i media, men ikke dagens trøbbel..

de vet jo ikke om det kom til å svikte AKKURAT i dag..

-vg

ORIGINAL: M3rl0t

-vg

DnB og postbaken fusjonen har vært i media, men ikke dagens trøbbel..

ok.. Men jeg har ingen av de bankene[8D]

Dr har fikset det nå så satser på at det ordner seg

ORIGINAL: Delight

Jeg fikk SMS fra DNB  før noen dager siden at det skal være nede..

ok. Jeg har sparebanken men fikk ikke noe SMS[8|]

postbanken og DNBnor skal være nede i påsken. I tillegg sliter banksystemet generelt. Det har ingen sammenheng! 

DNB og postbanken stenger nettbanken,kontofon ol.men det skal være fullt mulig å bruke kortet.Så problemene i dag hadde ingenting med det¨å gjøre.

Hadde noe problemer ja,men det kom seg utover dagen. Kontofon virket,men ikke minibank og betale med kort[>:]

Har haft problem jag också under dagen, har nordea. Läste om det på vg förut o där stog det att problemet var löst vid 16 tiden så vi åkte iväg för o handla efter det o det gick bra så räknar med att det stämmer [;)]

Back
Topp