Problemer med app'en

Vero87

Andre møte med forumet
Når jeg skriver innlegg fra app'en, så står det på profilen min at jeg er ny på forumet og har bare 3 innlegg. Og jeg kommer heller ikke inn på skjult på termin gruppa mi. Ifra pc'en har jeg ikke dette problemet, og der stemmer infoen på profilen min. Er det noe jeg må gjøre for å få det til å stemme ifra app'en? Hadde vært fint å få tilgang igjen på skjult :)

Hei.

Det høres ut som du har to profiler her inne som har blandet seg. Kan det stemme at du har profiler?
Den du skriver fra her heter Vero87. Hva er nicket ditt når du er på via pc?

Hei.

Det høres ut som du har to profiler her inne som har blandet seg. Kan det stemme at du har profiler?
Den du skriver fra her heter Vero87. Hva er nicket ditt når du er på via pc?

Så vidt jeg vet har jeg bare en profil. Bruker ihvertfall samme mailadresse når jeg logger inn fra pc, som fra mobil. Dette innlegget har jeg skrevet fra pc, og hovedinnlegget er ifra appen. Tror nicket mitt er Vero87 fra pc ogå

Så vidt jeg vet har jeg bare en profil. Bruker ihvertfall samme mailadresse når jeg logger inn fra pc, som fra mobil. Dette innlegget har jeg skrevet fra pc, og hovedinnlegget er ifra appen. Tror nicket mitt er Vero87 fra pc ogå

Ja, ser at begge er fra samme epostadresse. Dette må jeg få IT til å undersøke litt :)

Back
Topp