Flere som har problemer med babyverden-appen her. Min mener jeg har ugyldig inloggingsinfo og hvis jeg ber om nytt passord stopper den helt opp.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har prøvd det også, men kommer fortsatt ikke inn. Nå kommer jeg ikke inn på forumappen heller så nå har jeg klart å logge inn via nett på tlf. På nettbrettet funka det ikke.Jeg har hatt problemer med det samme.. Det hjelper ofte å slette appen og installere den på nytt igjen.
Jeg har prøvd det også, men kommer fortsatt ikke inn. Nå kommer jeg ikke inn på forumappen heller så nå har jeg klart å logge inn via nett på tlf. På nettbrettet funka det ikke.
Min sier det samme. Skikkelig irriterende! Har avinstallert og installert på nytt uten at det hjalp!Flere som har problemer med babyverden-appen her. Min mener jeg har ugyldig inloggingsinfo og hvis jeg ber om nytt passord stopper den helt opp.
Jeg ga opp og gikk inn som gjest.Min sier det samme. Skikkelig irriterende! Har avinstallert og installert på nytt uten at det hjalp!