Shadow Juni12s aktive VIP ❤ Oktoberbaby 2016 ❤ Oktoberbarna 2021♡ 14 Okt 2013 #1 Jeg kommer ikke inn hit via appen! Får beskjed om at brukeren min ikke eksisterer! Har prøvd å slettet den for så å innstallere på nytt uten hell!
Jeg kommer ikke inn hit via appen! Får beskjed om at brukeren min ikke eksisterer! Har prøvd å slettet den for så å innstallere på nytt uten hell!
nøttelitenitreet Fjompenisse Tilgangsansvarlig VIP August 2018 Sommerfuglene 14 Okt 2013 #2 Samme problem her.
Sara Forumet er livet VIP Desemberglede 2015 Januarlykke 2016 14 Okt 2013 #3 Var sånn her og, men nå gikk det.
J Janet Guest 14 Okt 2013 #4 Shadow skrev: Jeg kommer ikke inn hit via appen! Får beskjed om at brukeren min ikke eksisterer! Har prøvd å slettet den for så å innstallere på nytt uten hell! Klikk for å utvide … nøttelitenItreet skrev: Samme problem her. Klikk for å utvide … Sara skrev: Var sånn her og, men nå gikk det. Klikk for å utvide … Regner med at dere alle har fått til å logge inn nå. Hvis ikke gi meg en lyd. Vi har hatt litt problemer innloggingen på hele Babyverden en periode i dag.
Shadow skrev: Jeg kommer ikke inn hit via appen! Får beskjed om at brukeren min ikke eksisterer! Har prøvd å slettet den for så å innstallere på nytt uten hell! Klikk for å utvide … nøttelitenItreet skrev: Samme problem her. Klikk for å utvide … Sara skrev: Var sånn her og, men nå gikk det. Klikk for å utvide … Regner med at dere alle har fått til å logge inn nå. Hvis ikke gi meg en lyd. Vi har hatt litt problemer innloggingen på hele Babyverden en periode i dag.