Problemer med appen

Hakke funka i d hele tatt her:(

Funka dårlig i snart 2 uker :(

Har ikke oppdatert ipaden ennå, men gjorde det med samsungen min for noen uker siden og den funker fortsatt ikke :(

Flere som har Iphone som har oppdatert appen i dag? Er det bare hos meg den ikke funker?

Jaaaa!!! Den funker ikke etter at jeg oppdaterte til den versjonen som liksom er kompatibel med IOS7!! Kommer ikke inn i det hele tatt, og når appen "åpner seg" står det bare min mailadresse og man får ikke gjort noe som helst....

Jaaaa!!! Den funker ikke etter at jeg oppdaterte til den versjonen som liksom er kompatibel med IOS7!! Kommer ikke inn i det hele tatt, og når appen "åpner seg" står det bare min mailadresse og man får ikke gjort noe som helst....
Det skjedde her først også, så jeg slettet den og lastet den ned på nytt, å da funker den like dårlig som før denne oppdateringen :P Haha, huff! Nå må de se og få fiksa dette snart!

Hmm... hører mange sier det, men min virker helt gullfint altså :)

Funker ikke her heller.

Jeg spurte Moderator Marthe og hun sier det er noe teknisk feil med appen og at de som skal ordne vet å ta seg god tid......

Slettet den også, og installerte på nytt. Funker sånn delvis nå, men kommer meg ikke inn på forum eller noe foruten om den siden hvor absolutt alle innlegg kommer opp. Pluss at den er mega treg!! Håper det blir i orden snart

Appen skal være oppe og gå igjen nå. :)

Den ble fikset om torsdagen.

Skulle den ikke virke, må dere avinstallere og installere den på nytt.

Det har desverre vært mye tull med appen de siste ukene. Etter den siste oppdateringen på forumet skjedde det noe med appen. Dette måtte fikses av en tredjepart, Tapatalk. De har tydeligvis ikke prioritert det like høyt som vi ønsket.
Det har vært like frustrerende for oss som for dere :(

Min fungerer igjen nå :) etter enda en avinstallering og installering :)

Back
Topp