Problemer med å skjule!!!!

Jeg takker gud for mine baggy bukser jeg, de tror jeg sannelig jeg kan bruke hele svangerskapet[:D]

Gleder meg til å finne noen andre komfy bukser og da, synes det er litt upraktisk å være gravid i tidlig stadie på sommeren. Valse rundt i bikini med litt uformelig mage liksom, som alle lurer på om er fett eller baby[8D]

ORIGINAL: slikkepinn

Jeg trekker inn magen automatisk, men jeg synes den har forandret seg litt. Den er annerledes helt nederst. Får heldigvis på meg buksene mine enda. [:D]

Magen forandrer seg først nederst. Gleder meg litt til videre utover....

ORIGINAL: FruFruktbar

Jeg takker gud for mine baggy bukser jeg, de tror jeg sannelig jeg kan bruke hele svangerskapet[:D]

Gleder meg til å finne noen andre komfy bukser og da, synes det er litt upraktisk å være gravid i tidlig stadie på sommeren. Valse rundt i bikini med litt uformelig mage liksom, som alle lurer på om er fett eller baby[8D]

Lurer ofte på om folk rundt ser forkjell på babymage og fet mage, og om de ikke sier noe fordi de er litt redd for norvegia effekten[:D][:D][:D](du er gravid?? Eeeeh... du har gått ned i vekt?+)))) Tja... Skjønner at folk ikke har lyst til å tråkke der nei... hehe

Back
Topp