Problemer med å skjule!!!!

Lykkedokka

Glad i forumet
Jeg må innrømme at jeg har store problemer med å skjule magen min. Jeg har i utgangspunktet flat mage (når jeg ikke er gravid). Men nå klarer jeg ikke holde graviditeten skjult lenger. Jeg er 6+4, så da skal det vel ikke syntes så veldig?[:)][:)] Men jeg får ikke på meg noen av buksene mine lenger... [:D]
Noen som har det likt???

Så moro å få babymage! Heldige deg!
Jeg kommer nok til å holde det skjult en stund, er godt polstra rundt magen!![8D]

Det er moro å se forandringer da.[:D] Men jeg er litt ekstra redd for å miste merker jeg. ..
Men positive tanker hjelper jo. Er jo veldig spent da:-)
Mannen min lurer på om vi skal ha to     [8|]   Hjelp tenker jeg da:-)

Her ser eg bare feit ut[8D][8D] Men eg skal heim i slutten av juli og då er eg passert 12uker, kan hende det er meir synleg då[:D][:D][:D]

Det er utolig moro at magen forandrer seg. Det som ikke er moro er det som det fører med seg. For eksempel favorittbukse som ikke passer[&:][;)]

jeg har også fått mage, er ganske slank ellers,men tror at jeg bare er oppblåst og hoven...men gleder meg sykt til jeg får skikkelig mage:)

ORIGINAL: Lykkedokka

Det er utolig moro at magen forandrer seg. Det som ikke er moro er det som det fører med seg. For eksempel favorittbukse som ikke passer[&:][;)]

Eg bruker alltid joggebukser, også før eg vart gravid[8D][8D] Men kjedeleg med bukser som ikkje passer ja..

Det eneste jeg merker er et lite problem med den lille "kulen" er at jeg blir kvalm hvis jeg vil sove på magen, så det kan jeg ikke gjøre lenger. Og det er ikke lett å vende seg til nye sovestillinger.

jepp er sånn her også, men tror det er at jeg bare er oppblåst .. ser ut som jeg er 5 mnd på vei eller noe hehe..
hadde ikke antydning til mage før jeg var over 20 uker på vei sist .. er det ikke for tidlig å få mage alt nå?????????

Hvis jeg blir som søsteren min har vært de 4 gangene hun har fått barn, blir jeg stor frem til 12 uke, og da vil det ikke forandre seg noe før de siste 6- 8 ukene. Vi får se[:D] 

Men de sier jo at livmora ikke stiger opp fra bekkenet før rundt uke 12??!! Sånn derre diger monsterlivmor du da ? [:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Jeg er bare feit rundt magen så her kommer det ikke til å vises før i uke 40 sikkert..hehe[:'(]

Har samme problemet ja, så er superlykkelig for at jeg skal ut i laaang ferie nå[:D] Men det er nok ikke noe gravidmage vi har nå, bare oppblåsthet og eventuelt økt veskemengde i magen som er med på å gi "babymagen"

ORIGINAL: solstråla84

Så moro å få babymage! Heldige deg!
Jeg kommer nok til å holde det skjult en stund, er godt polstra rundt magen!![8D]

Vi er fler jenter..

Jeg føler at jeg har fått mage, holder den inne stort sett (for det går heldigvis)
merker at favoritt buksene er trangere..

- Synes det er litt tidlig jeg da "kun" 7+5..

Heldigvis har jeg alltid brukt litt vide topper og tunikaer.. så folk ser det ikke enda, når jeg er tilbake fra ferie derimot.. da skal jeg stolt vise frem Magen

Det er fullt mulig å få babykulemage før uke 12 ja[:)] Ei venninne av meg hadde det, alle sa at hun nok bare var oppblåst, men hun ble bekreftet av legen på at det var livmoren som hadde vokset.

Så gratulerer med kulemage[:)]

Jeg sliter med det samme. I går skulle jeg ta på meg favoritt buksa som jeg regnet med å ha en stund siden det var plass å vokse i. Øverste knapp fikk jeg jo ikke igjen. Så da har jeg jo ikke noen bukser å ha på meg.

Nå trenger jeg virkelig litt sommervær så skjørt kan taes på.[;)]

Ei der eg jobba hadde det sånn ho måtte sei det tidleg for det var så mange som begynte å spørre og da var ho kun komt like langt som deg

jeg er oppblåst så jeg ikke får på meg alle buksene mine lenger :(
så har gått til innkjøp at noen tunikaer og vide sommerkjoler som jeg håper kan hjelpe meg med å skjule magen...

jeg har litt polstring på magen fra før... men jeg merker at jeg ikke klarer å trekke inn magen like godt lenger... så frykter jeg kommer til å se veldig gravid ut snart...

HIPP HURRA for den moten som er nå, men kjoler og tunikaer som gjør at alle ser "gravide" ut. Kan fort redde oss som har begynt å få litt "kul"... behøver jo ikke kjøpe mammatøy før til høsten...
Jeg har kjøpt masse thigts, tunikaer og kjoler på Gina tricot. Helt genialt[:D][:D]
Endelig mote som faktisk er veldig praktisk[;)]

Back
Topp