Har nylig kjøpt ny iPhone telefon for 3 uker siden. Når jeg lader tlf, så står det at tlf lader. Men batteriet øker ikke, og går bare ned.... Bruker laderen som hørte med, og ikke en kopi.... Noen vært borti dette?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den bør du levere tilbake. Er det iphone 5 eller 6? Uansett bør du levere tilbake asap og teste om den lader når du leverer. Kan være noe feil med laderen (har du prøvd en annen iphone lader eller brukt en annen stikkontakt?) Eller så er det noe feil med telefonenHar nylig kjøpt ny iPhone telefon for 3 uker siden. Når jeg lader tlf, så står det at tlf lader. Men batteriet øker ikke, og går bare ned.... Bruker laderen som hørte med, og ikke en kopi.... Noen vært borti dette?
Prøvde en annen og da funket det.. Slo også av tlf i 15 min, og deretter funket laderen min.Den bør du levere tilbake. Er det iphone 5 eller 6? Uansett bør du levere tilbake asap og teste om den lader når du leverer. Kan være noe feil med laderen (har du prøvd en annen iphone lader eller brukt en annen stikkontakt?) Eller så er det noe feil med telefonen
Var borte i noe lignende med iphone 5. Det var telefonen det var noe galt med. Skikkelig dårlige greier. Har ikke hatt problem med iphone 6 da, så er ikke vanlig at den ikke vil lade.
Åja. Iphone 5 er kjent for slike problemer. Bra den funker nåPrøvde en annen og da funket det.. Slo også av tlf i 15 min, og deretter funket laderen min.
Så ser ann litt til![]()
Er 5S bare![]()
Kjipt... Visste ikke detÅja. Iphone 5 er kjent for slike problemer. Bra den funker nå![]()