Problemer med å finne søvnen..

Isilra

Glad i forumet
Augustlykke 2022 ❤️
Vi har sliti med siden fødselen at han karen her sover veldig lite, men så klarte vi i en liten periode at han sov fra 18-06 med ca 2 ganger matingstider bare på natta.

Men nå våkner han på natta veldig mange ganger, og roer seg til slutt ikke ned. I natt lot vi han sutre i 1 time..! Da holdt jeg ikke ut lenger og tok han med i senga mi.. Da roer han seg ned og sovner, men merker at han ikke sover noe godt der heller. Sover veldig korte perioder, og er urolig i kroppen. Nå klarer vi heller ikke å få han til å sove på dagtid.. Kanskje 2x30 min (med da myye grining for å få han til å sovne). Han er helt rødsprengt i øynene og tydelig sliten, men likevel så sover han ikke..

Blir så frustrert og lei meg. Kan ikke være noe godt for han å holde på sånn her [:(][&:]

Noen som har noen gode råd? Smører med dentinox i tilfelle det er tenner, men virker ikke som at det har noen virkning. Nå i kveld har jeg prøvd å gi paracet, i tilfelle det er smerter ettellerannet sted.. Så får vi se om det hjelper..

Så tungt.. [:o] Har desverre ingen gode råd for øyeblikket, men håper det blir bedre snart!!

Nå ble det stille her? [:-]
Nei, nå jinxa jeg det sikkert.. igjen [&o]
Neida! Holde seg positiv! [:D]

Hmm... [8|]

ORIGINAL: Isilra

Nå ble det stille her? [:-]
Nei, nå jinxa jeg det sikkert.. igjen [&o]
Neida! Holde seg positiv! [:D]

Hmm... [8|]

Sernder mange gode vibber!!!!!!!! [:)]

Gir du grøt om kvelden?
Vist det, kan det kanskje være en ide å bytte til et anna merke?
Vi har hatt voldsomme forskjeller både natt og dag, alt etter kas grøt ho får...

Jay! Fortsatt ikke noe gråt, så nå tror jeg at går og legger meg! Må sove mens  en kan [:D]
Hører bare at han hoster litt innimellom, men satser på at han bare hoster i søvne nå..

Takk for de gode tankene! [:)][:)]

Nattinatt!

ORIGINAL: Villemo26

Gir du grøt om kvelden?
Vi har hatt voldsomme forskjeller både natt og dag, alt etter kas grøt ho får...

Ja, han får Hipp sin fruktgrøt om kvelden, men det er den grøten han ble introdusert med også. Så har kun gitt den på kvelden helt fra starten av (bruker å bytte på med litt forskjellige på dagtid-måltidet). Så trooor ikke det skal være grøten, for han hadde som sagt noen bra perioder og.

Kan jo kanskje prøve å bytte, men er litt redd i tilfelle det skal gjøre vondt værre [&:]

Gir du grøt om kvelden?

Ja, han får Hipp sin fruktgrøt om kvelden, men det er den grøten han ble introdusert med også. Så har kun gitt den på kvelden helt fra starten av (bruker å bytte på med litt forskjellige på dagtid-måltidet). Så trooor ikke det skal være grøten, for han hadde som sagt noen bra perioder og.

Kan jo kanskje prøve å bytte, men er litt redd i tilfelle det skal gjøre vondt værre [&:]

Vi har og brukt den hipp grøten.Det gikk veldig bra ei stund, men så var det akkurat som om det ikkje var nok. Ho vart urolig igjen.
Så da gikk vi over til godnattgrøten til Nestle (hadde prøvd den før, men det gikk til pises), og etter et par-tre innkjøringsnetter,
så har ho dei siste nettene sove i 13 timer... Blander i litt fruktmos og.

Gir du grøt om kvelden?

Vi har og brukt den hipp grøten.Det gikk veldig bra ei stund, men så var det akkurat som om det ikkje var nok. Ho vart urolig igjen.
Så da gikk vi over til godnattgrøten til Nestle (hadde prøvd den før, men det gikk til pises), og etter et par-tre innkjøringsnetter,
så har ho dei siste nettene sove i 13 timer... Blander i litt fruktmos og.

Takk for tips! [:D]

Tror egentlig ikke det er at han er sulten, for han spiser masse + at han får mm på natta også uten å roe seg. I natt sov han faktisk helt til 4.30 fra jeg skrev her i går! Men så var det gående. Hyling i 1 time (da stryker jeg på han hvert 5.-10. min) til slutt tok mannen han med seg (siste desperasjon [8D]) for å vugge han til søvn i vogna.. jeg vet ikke helt hvor mye han sov i vogna si, tror ikke det var så mye, men han har i det minste hylt.. Mannen holdt ut 2 timer (yey! da fikk jeg sovet litt [:)]) før han kom og hentet meg.. hehe.

Er spent på om han sover noe på dagen i dag..

Høres ut som om paraceten virket egentlig. Ville tatt han med til lege for å sjekke ører, hals etc.
Hos oss har det hjulpet litt på søvnen å ikke gi siste måltid så nærme legge tid. Spiser nå kl 17.15 og sover kl 19.

Back
Topp