problemer etter fødsel!!!!!!

opelmay

Andre møte med forumet
er det noen her inne som har opplevd hudforandringer etter fødsel?? ingen problemer før svangerskap og under svangerskap men etter fødselen?? hvor lenge er det egentlig vanlig at hormonene er i ubalanse etter en fødsel (3,5 mnd siden jeg fødte) ser ut som jeg er allergisk mot noe [&:] fått rare prikker som klør hvis jeg tar på dem...ser ut som småe brannsår ( med gulskjær...men det er ingenting i dem heller å klemme ut) er så merkeligt [:@] vil gjerne høre andres erfaringer på dette!! enybody?!

Har ikke opplevd lignende, nei. Det trenger jo ikke nødvendigvis ha med fødselen å gjøre heller. Har det vart lenge, da? I såfall bør du vel spørre legen om det.

Ammer du!? Hormonene er gjeren ute på tur til du har slutta å amme...
Men høres jo litt merkelig ut det du beskriver...Tror jeg ville hørt med lege...[;)]

ORIGINAL: madelen87

er de væskefyllte?

neii de er ikke det...er litt rare...ser ut som småe brannsår der huden blir litt strekt og gul`lig,oxo klør dem [&:]

Jeg har fått masse kløende utslett etter fødselen.. men det er ikke noe gult i det.. rødblussete og klør MYE!! fikk først på puppene, rundt brystvorta, og nå på hele beina og litt på armene. vært hos lege og fått en mikstur jeg skal drikke hver kveld og en krem til å smøre på. han mente det kunne være elveblest?..
synes du skal ta kontakt med lege.. lykke til! [;)]

hei
jeg synes du må nesten go til fast lege for å undersøke den .min søster hadde den problem og fikk antibitik behandling .den var en type sår som heter gullsår men jeg vet ikke er den den samme type som du har. men min søster fikk den også etter fødsel .

Back
Topp