Problem løst!;) Deodorant - takk til alle

mammatileijente

Forumet er livet
VIP
som anbefalte meg Biotherm

Trodde først dette var en vanlig deodorant.. som luktet godt.. og derfor dere anbefalte den;) Men den er jo helt knall:) Svetter ikke i det hele tatt.. ikke hatt en eneste svettering under armene!

Denne kan virkelig anbefales til alle som sliter litt eller mye med svette.

Jeg slet ikke så mye.. men ødelagde litt tøy osv.. pga at mange deodoranter gav en vond lukt i tøyet etter noen gangers bruk.. så måtte kaste.. Fant endelig en deo som hjalp.. men den begynte jeg å reagere på etter ca 1 år..

Prøvde så Aco antiperspirant 72 timer.. og den var vond å ha på! Sved og ble skikkelig rød.. hadde skikkelig vondt.. så den var uaktuell..

Så kjøpte Stop 24..tenkte den var mildere.. i og med at det er kortere "levetid" på den.. bare 24 timer.. istede for 72.. men før jeg rakk å ta i bruk denne så kjøpte jeg den Biotherm.. som mange her inne anbefalte;) Og den er som GULL Det er jo en helt vanlig deodorant.. ikke noe vond å ha på osv..

Så TAKK

Så bra den funket for deg! Her rant det svette når jeg brukte den, så det er ikke for alle. Hehe 

Hvilken farge tok du da?

For den skal jo stoppe svetten.. på samme måte som stop 24.. er sånn antiperspirant i den..

Er noen av fargene som ikke har det stoffet i seg da.. men de kan ikke jeg velge;)

Hvilken farge er den bra da?

*Lindus** skrev:
Hvilken farge er den bra da?

Stort sett alle.. bortsett fra grønn.. og en farge til.. husker ikke helt hvilken det var..

Trillemor82 skrev:
så bra! jeg elsker min biotherm... helt avhengig egentlig! :) ingenting annet funker!

Så bra du var fornøyd med den, den er helt super!

Back
Topp