problem i vente....

surgodisen

Glad i forumet
Jeg har et problem i vente...Ikke et stort problem,men et problem som kan gjøre livet litt mer utfordrende ei stund.....Å det er.....Et bittelite dusjkabinett....hvis man mister noe på gulvet så må man åpne dusjdøra for å ha plass til å bøye seg frem..hehehe....Så når magen kommer så må jeg kansje rygge inn?? å dusje med døra åpen?? kansje jeg må bynne å dusje hos venner med store dusjer??

Oj,oj ja alt det går an å gruble på :P Hehe..:) Du får kjøpe dusjforheng og dusje med døra åpen :P

julibia skrev:
Oj,oj ja alt det går an å gruble på :P Hehe..:) Du får kjøpe dusjforheng og dusje med døra åpen :P

Kjenner på problemet hver gang jeg dusjer;) å er ganske irriterende med så liten dusj....Skal pusse opp badet når vi har penger så dusjen er midlertidig...Hvis ikke så hadde jeg blitt gal!!!

Hi hi. Da jeg var gravid med nr to hadde jeg samme problemet på toalettet. Jeg fikk ikke igjen døren, så jeg måtte alltid gjøre mitt fornødne med døren åpen.

spire nr fire :) skrev:
Hi hi. Da jeg var gravid med nr to hadde jeg samme problemet på toalettet. Jeg fikk ikke igjen døren, så jeg måtte alltid gjøre mitt fornødne med døren åpen.

Haha.. Nå Måtte jeg bare le ;)  Kjenner jeg er glad for at vi nettopp har flytta i ny leilighet å at det er ett stoort bad :)

Hihihi...her må jeg bare le litt, beklager det! Var bare bildene som kom i hodet med dere som rygger inn og ut av dusj og do :)
Men jeg ser jo greia. Kan blir klønete ja!

Då får oppsøve nærmaste svømmehall med jamne mellomrom på slutten ;)

Back
Topp