Privatklinikk

Nord84

Elsker forumet
Juligull2021
Hvilken privatklinikk ville du valgt for assistert befruktning og hvorfor?
Selv om jeg fortsatt har to forsøk i det offentlige så forbereder jeg meg til å gå privat om det ikke går...

vi har sett oss ut hausken lysaker, vi var på fertilitetssjekk der og følte oss veldig godt mottatt.

Vi gikk for Fertilitetssenteret, veldig fornøyd med opplegget og behandlingen der :)

Skulle jeg gått privat så hadde jeg gått for Spiren i Trondheim! Hørt utelukkende positivt om dem[emoji5] Men det er også av geografiske årsaker![emoji5]

Jeg har forsøkt 3 ganger på Hausken på Lysaker. Var veldig fornøyd første forsøket, men føler at oppfølgingen har vært litt dårligere etter det. Fikk ulike leger og sykepleiere underveis i det andre forsøket (uten at noen informerte om det). Etter mitt siste forsøket så har jeg kun fått et nytt opplegg i posten selv om jeg ikke har bedt om det. Synes kanskje de kunne ringt og innkalt til en samtale først...

Uavhengig av pris og geografi hadde jeg gått til Hausken Bergen.
Avhengig av geografi Spiren i Trondheim.

Jeg har forsøkt 3 ganger på Hausken på Lysaker. Var veldig fornøyd første forsøket, men føler at oppfølgingen har vært litt dårligere etter det. Fikk ulike leger og sykepleiere underveis i det andre forsøket (uten at noen informerte om det). Etter mitt siste forsøket så har jeg kun fått et nytt opplegg i posten selv om jeg ikke har bedt om det. Synes kanskje de kunne ringt og innkalt til en samtale først...

Så den klinikken er med andre ord ganske stor?
Kjipt å få en sånn opplevelse da... man betaler jo for noe «ekstra» når man går privat jo[emoji57]
Hvordan har det gått med deg?

https://www.maigaard.dk/priser/ivf-icsi-behandling.aspx
Vi gikk for en pakke med 3 ICSI forsøk. Prisene er i DKK. Vet ikke hvordan det er i forhold til Norge. Jeg var aldri itvil om å ville velge Maigaard. Hørte masse positivt, og at de har god suksessrate.

Takk for info[emoji5] Har vært inne på nettsiden deres og sett nå, ser veldig profesjonelt ut[emoji1305] De har jo vært lenge på markedet. Har dere flere forsøk igjen der?

Jeg går på Hausken i Stavanger og er ikke sånn superfornøyd heller med oppfølging. Vet aldri hvem jeg skal ringe, hvilken sykepleier "jeg har" (dvs - jeg har ingen sykepleier), det er alltid en ny lege og jeg treffer på ørten personer. Hadde nok vært bedre i Haugesund, muligens i Oslo også fordi det er såpass langt unna man ikke blir oppfordret å reise til Haugesund uansett.

Me har gjort alle tre forsøka ved Ivf klinikken i oslo. E veldig fornøyd med dei, god kunnskap, erfaring og flinke! Dei setter seg godt inni kundane og huskar akkurat korleis ting var sist osv både medisinsk og privat. Ville ikkje valgt nokon andre plassa om eg må gjera da igjen :) dei passa tilogmed barnet vårt når me var inne på uttak :)

Takk for info[emoji5] Har vært inne på nettsiden deres og sett nå, ser veldig profesjonelt ut[emoji1305] De har jo vært lenge på markedet. Har dere flere forsøk igjen der?

Vi fikk 4 blastosyster på fyrs etter 1 utak, har igjen ett. Ble gravid med alle de 3 jeg ar satt inn. Mistet de to første i uke 7. Det ser ut til å gå bedre denne gangen. Ny ul til uka. Er da 8+2.

Så holder på med første forsøket enda.

Jeg har møtt begge legene ( eller nå har de fått en til og er 3, har ikke møtt han siste) Hver gang vi er der så er det samme jordmor som er med på alt. Er også hun samme som ringer og planlegger medisiner ol med meg. Liker det veldig godt, får et godt forhold til ho. Og ho kjenner oss. Vi blir alltid hilst på når vi kommer med fornavnet vårt. Veldig mye mer personlig enn offentlig i Norge.

Vi fikk 4 blastosyster på fyrs etter 1 utak, har igjen ett. Ble gravid med alle de 3 jeg ar satt inn. Mistet de to første i uke 7. Det ser ut til å gå bedre denne gangen. Ny ul til uka. Er da 8+2.

Så holder på med første forsøket enda.

Jeg har møtt begge legene ( eller nå har de fått en til og er 3, har ikke møtt han siste) Hver gang vi er der så er det samme jordmor som er med på alt. Er også hun samme som ringer og planlegger medisiner ol med meg. Liker det veldig godt, får et godt forhold til ho. Og ho kjenner oss. Vi blir alltid hilst på når vi kommer med fornavnet vårt. Veldig mye mer personlig enn offentlig i Norge.
Høres veldig profesjonell og bra ut☺️
Sendte faktisk mail til de i dag med historien vår så korfattet jeg klarte, fikk et kjempelangt og grundig svar tilbake. Var gode forklaringer på hva som eventuelt kunne prøves for å bedre sjansene.
Det er ikke umulig at vi sender papirene våre dit om ikke neste forsøk lykkes☺️

Back
Topp