Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hvordan fåregår AID behandling? vi har hadd ICSI ved st.olavs. hvordan er det å få timer i helgene?Har ikke erfaring med IVF, men AID. Vi har brukt spiren, og må bare si at de som jobber der er helt fantastiske!! Alle er veldig hyggelige og imøtekommende, føler oss godt ivaretatt og virker som de har all verdens tid når vi er der!
Har vårt andre forsøk der nå, men har vært på ul der i forhold til forsøk i Danmark tidligere. Bestiller time til den første ultralyden ut i fra syklus, men har mer enn en gang måttet tilbake igjen pga at folikkelen ikke har vært stor nok, og det har aldri vært noe problem å få time selv om egentlig alle timene har vært booket. Bare smetter meg i mellom (tar jo ikke mange minuttene) og selv med sånne "smette-imellom-timer" føler jeg at hun tar seg tid til meg!
Nå har vi hatt forsøkene i naturlig syklus, så eggløsning kommer jo når den kommer, og begge gangene har jeg vært i kontakt med sykepleier på helg og fått svar på mail innen kort tid, og nå sist ble det inseminasjon på søndag kveld!
Mulig det blir IVF på oss etterhvert hvis AID ikke fører frem snart, har 6forsøket nå, og kommer absolutt til å fortsette på spiren!
Ble langt dette, men får ikke skrytt nok av dem altså! Sikkelig flinke folk!
Som hun sa til oss når sambo beklaget at de måtte komme inn og jobbe på en søndagskveld "eggløsning kommer når den kommer"hvordan fåregår AID behandling? vi har hadd ICSI ved st.olavs. hvordan er det å få timer i helgene?
Anbefaler Medicus på det sterkeste. Personalet er fantastisk hyggelige og kompetente. De er der alltid for deg. De har til og med parterapeut som hjelper en gjennom den slitsomme prosessen ivf er, og er veldig nyttig.noen som har en klinikk i den private sektoren å anbefale? vi har brukt opp alle forsøkene i det offentlige (St.Olavs) å ser oss nå om etter en god privat klinikk i trondheim. er det noen som har noen å anbefale? del gjerne deres erfaringer.