Privatklinikk Bergen?

Sillig

Blir kjent med forumet
Noken som kjenner til privatklinikker i Bergen/Åsane? Kunne tenkt meg en ulyd før veke 18

Har sentrumslegene og. Han er veldig flink. Jeg fikk masse bilder og video av spiren når jeg var der

Sist var vi på Majorstuaklinikken i byen. Vi hadde 3d ul da, veldig flinke

Kun volvat da? Uten om Majorstuen? Va der 2 ganger sist, men syns ikkje dei va flinke, dei kunne ikkje uttale seg om noke, kun ta bilder. Og no er de han som sitter i resepsjonen som utfører ultralyden. Og han har ingen utdanning. Vil gjerne til noken som kan sjekke at alt e som de skal osv

Anbefaler på det sterkeste Volvat :) Fikk fantastisk oppfølging derifra. Legen var litt usikker på om det var for mye væske rundt fosteret og henviste med en gang til KK for de var flinkere enn ho, ærlig og hyggelig :) 
Så fikk eg direkte nummer til sykepleieren som jobbet med legen min i tilfelle KK ikke tok kontakt innen en viss tid, så når eg ringte de, for KK tok jo ikke kontakt. Typisk de. Så ringte de med en gang og fikk de til å ringe meg opp, time dagen etter. Og Volvat ringte meg opp igjen og kontrollerte at KK hadde funnet time til meg :) Er så fornøyd! 

Men ville kanskje ventet med time til etter juli så de beste legene er tilbake fra ferie og du ikke får en vikar :) Vet ho eg hadde er på ferie no hvertfall. 

Anbefaler også sentrumslegene, han er veldig koselig, tar seg god tid, forklarer og du får et tonn med bilder etterpå.

Ultralydklinikken på Minde. Trur den heiter berre Ultralydklinikken. Kjenner fleire som har vore der og vore veldig fornøyde. Me har bestilt time der til tidlig ultralyd, kostar 900 kr, så det er litt billigare enn mange av dei andre og.
Dr.Mortensen hos Sentrumslegene er veldig dyktig, men der er det feriestengt i deler av juli veit eg.

sogn78 skrev:
Ultralydklinikken på Minde. Trur den heiter berre Ultralydklinikken. Kjenner fleire som har vore der og vore veldig fornøyde. Me har bestilt time der til tidlig ultralyd, kostar 900 kr, så det er litt billigare enn mange av dei andre og.
Dr.Mortensen hos Sentrumslegene er veldig dyktig, men der er det feriestengt i deler av juli veit eg.

Han er tilbake iallefall fra den 10, for da skal jeg på UL

Jeg er utrolig fornøyd med Aleris i marken!! :) Kjempedyktige folk. Den kvinnelige gynekologen der nede jobber også på KK! :) 

Back
Topp