Private practice og Grey's

Chrisfebruarbaby

Elsker forumet
Noen andre som følger med på disse??

Har akkurat sett episoden med Private practice som ble sendt i statene i går. Sitter og hulker her jeg sitter....fy og fy....trist og fæl episode! [:(][:(]
Elsker disse to seriene!!! Klarer ikke vente med å se episodene til de kommer til Norge så ser de på cucirca.com

Får vel se siste episode av Grey's nå da[:D] Håper ikke den er like trist[:(]

Følger også med på disse to seriene... men nettet her er så TREEEEGT at jeg får jo ikke lastet ned slik at jeg kan se litt frem i tid:) Veldig bra serier ja [:D][:D]

ORIGINAL: ***3godegull***

Følger også med på disse to seriene... men nettet her er så TREEEEGT at jeg får jo ikke lastet ned slik at jeg kan se litt frem i tid:) Veldig bra serier ja [:D][:D]

Men jeg ser de online jeg, laster ike ned...Har du prøvd det??

Hmmmm.....nei det har jeg ikke prøvd[8|] Jeg er ikke så god innen slike ting[:-][:)], hvordan gjør du det?[:D]

Hmmmm.....nei det har jeg ikke prøvd[8|] Jeg er ikke så god innen slike ting[:-][:)], hvordan gjør du det?[:D]

Jeg går bare inn på cucirca.com og finner frem til de seriene jeg vil se på. Man kan kun se 72 min av gangen. og etter det må man vente 54 min før man kan se nye 72 min[8D] Litt masete, men funker som f***[:D]
Alle sesongene og episodene ligger ute[:D] I love it, spesielt nå som jeg er sykemeldt[8D]

Elsker de seriene jeg også [:)]
Har begynt på den siste sesongen av Private Practice, men har bare sett de to første episodene foreløpig.

ORIGINAL: Chrisjanuarbaby

Jeg går bare inn på cucirca.com og finner frem til de seriene jeg vil se på. Man kan kun se 72 min av gangen. og etter det må man vente 54 min før man kan se nye 72 min[8D] Litt masete, men funker som f***[:D]
Alle sesongene og episodene ligger ute[:D] I love it, spesielt nå som jeg er sykemeldt[8D]

Tusen takk! Dette skal jammen med prøves[;)][;)]

Gjør det, men ikke skyld på meg om du blir konstant sittende foran maskinen noen dager[:D] haha....jeg ble hvertfall helt hekta[8D]

Fulgte med på det før, men har liksom falt ut. Er så mye annet å se på også.. Men det er bra serier. Ser innimellom..

ORIGINAL: *englefjes*

Elsker de seriene jeg også [:)]
Har begynt på den siste sesongen av Private Practice, men har bare sett de to første episodene foreløpig.

Gled deg, er kommet 7 episoder så langt!!! Bare advarer deg. både episode 6 og 7, triste og fæle!![:(][:(]

ORIGINAL: neselo

Fulgte med på det før, men har liksom falt ut. Er så mye annet å se på også.. Men det er bra serier. Ser innimellom..

jeg er totalt avhengig jeg[8D]

Gjør det, men ikke skyld på meg om du blir konstant sittende foran maskinen noen dager[:D] haha....jeg ble hvertfall helt hekta[8D]

D gjør heilt sikkert jeg også [:D]

Skjønner at du er det [:D] Akkurat nå er jeg hekta på True Blood! Gleder meg sykt til neste sesong kommer ut...

Jeg følger med på Grey's og Frustrerte Fruer [:D] Har ikke gått glipp av en eneste episode helt siden begynte, og hver uke sitter jeg å koser meg med enten Grey's eller FF [:)] Godt at de ikke går samtidig, for da hadde det blitt mye tv titting gitt [:'(]

den finner du også kanskje på cucirca om du ikke klarer å holde deg[8D]

Skjønner at du er det [:D] Akkurat nå er jeg hekta på True Blood! Gleder meg sykt til neste sesong kommer ut...

Har fulgt godt med på både FF, Greys, PP men syns liksom det faller litt etterhvert...blir litt kjedelig så da faller jeg fort ut å begynner med noe annet;) Så er ikke så hekta som jeg en gang var..

Er helt hekta på Grey`s..fantastisk serie[:D] Er ukas (TV)høydepunkt[;)]
og seff Frustrerte fruer når grey`s ikke går..
men har ikke prøvd lasta ned enda, det var jaggu et bra tips! thanx:)

ORIGINAL: vinternurk

Er helt hekta på Grey`s..fantastisk serie[:D] Er ukas (TV)høydepunkt[;)]
og seff Frustrerte fruer når grey`s ikke går..
men har ikke prøvd lasta ned enda, det var jaggu et bra tips! thanx:)

det fine er at du slipper å laste ned, man kan bare se liksom[8D]

Back
Topp