Private gyn. i Kristiansand/omeng?

Kaizer

Forumet er livet
Noen som har peiling? [:)]
Ser det ikke er så veldig mange fra sørlandet her, men kanskje de som er herfra kan gi meg noen tips?

Har nå en gynekolog som tar en evighet med tid å få time hos og som jeg føler prøver å utsette pergo/andre ting på meg.... *Frustrerende!*

Tar imot tips med stooor takk [:D]

Men er de private?

Kjenner ikke til noen i kristiansand, men jeg gikk til en her i Arendal, veldig hyggelig og flink, tok ultralyd der 3 ganger, første gang når jeg var 11 uker på vei, han legen var så gira at du skulle trodd det var hans egen unge. Betalte 100 kr for ultralyd, fikk time i løpet av en uke selv om det var sommer. Han heter Kloster Jensen, og det er privat praksis. Det finnes og en annen som heter Ruud, men har ikke noen erfaring med han.

Lillemor1: Tror jeg skal sjekke prisene her i kristiansand før jeg reiser til arendal, men takk for svar [:)] Noterer navnet jeg! Du har ikke et tlf nr også? [;)]

Arild kloster jensen- 37005353. Kan anbefale han på det sterkeste, og som sagt, ikke så lang ventetid. Jeg ville absolutt tatt turen, er ikke så langt mellom Arendal og Kristiansand lenger[:)] Lykke til

OK da er navn og nummer skrevet ned! [:D]
Hvis ingenting skjer med min egen gyn på onsdag, og hun andre der har lang ventetid, så ringer jeg han!

Men du, du skrev du betalte 100,- for en ultralyd?!? Litt vel billig kanskje? [;)]

Heisann
Jeg er ikke fornøyd med gunnar Nordland hos Nordland og faber-svennson, han gav meg feil diagnose med henvisning til sykehuset. da jeg kom på gynekologi-avdelingen på sykehus for å gjennomføre det inngrepet Gunnar Nordland hadde sagt jeg måtte ha så rista de bare på hodet, for det var i allefall ikke det som gjorde at jeg hadde de plagene jeg har, og ved å gjennomføre det inngrepet ville jeg kunne skade mer enn jeg reparerte!!! Jeg går ikke tilbake dit mer!!!

Jeg har flere venninner som går til ei privat gynekologdame i Tønnefabrikken på Lund.. Husker ikke
hva ho heter, kanskje det var Tronstad eller noe sånn.. De er i allefall kjempefornøyd med henne.. fikk time på under 1 uke der.. hadde kostet ca 800 kr.. Prøv der???

Kan prøve å finne navnet hvis du vil??

ORIGINAL: Cillje

Heisann
Jeg er ikke fornøyd med gunnar Nordland hos Nordland og faber-svennson, han gav meg feil diagnose med henvisning til sykehuset. da jeg kom på gynekologi-avdelingen på sykehus for å gjennomføre det inngrepet Gunnar Nordland hadde sagt jeg måtte ha så rista de bare på hodet, for det var i allefall ikke det som gjorde at jeg hadde de plagene jeg har, og ved å gjennomføre det inngrepet ville jeg kunne skade mer enn jeg reparerte!!! Jeg går ikke tilbake dit mer!!!

Jeg har flere venninner som går til ei privat gynekologdame i Tønnefabrikken på Lund.. Husker ikke
hva ho heter, kanskje det var Tronstad eller noe sånn.. De er i allefall kjempefornøyd med henne.. fikk time på under 1 uke der.. hadde kostet ca 800 kr.. Prøv der???

Kan prøve å finne navnet hvis du vil??

Du er iallefall tredje personen her inne som anbefaler henne, og jeg går faktisk til kollegaen hennes [8D] Så det jeg har sagt hele tiden er at hvis min gyn. er veldig treig nå, betaler jeg gjerne 800,- pr gang for å gå til Tronstad!
Alt blir avgjort i morgen! [:)] Da skal jeg ringe til henne mellom 14 og 1430 [:D]

ORIGINAL: krølle..

http://www.gynekolog-kristiansand.no/

dette er de eneste som du ikke trenger henvisning til..som jeg vet iallefall!!

Er der jeg går [;)] Med henvisning! [8D]

ORIGINAL: Kaizer

ORIGINAL: krølle..
[;)]
http://www.gynekolog-kristiansand.no/

dette er de eneste som du ikke trenger henvisning til..som jeg vet iallefall!!

Er der jeg går [;)] Med henvisning! [8D]

men du trenger ikke henvisning til hun ene da...[;)] 
Er jo verdt et forsøk hvis du må vente så lenge..irriterende!

Back
Topp