Privat vs offentlig?

mklu83

Gift med forumet
Mailykke 2018
Hei.

Vi skal i gang med assistert befruktning nå. Vi bor i Bergensområdet, og lurer på om det er private klinikker som driver med assistert befruktning i Bergensområdet. Og evt hvor lang ventetid det er på Kvinneklinikken?

Har ikke vært hos gynekologen min etter at samboeren fikk svar på sædprøven så har ikke fått spurt han hvilke muligheter som er i Bergensområdet. Men ser iallefall ut til at det blir assistert befruktning på oss.

Heisann[:)] Eg veit desverre ikkje om ventetider o.l i bergensområdet. Sjekk heimesidene til kk kanskje det står der?

Ellers ville eg berre sei masse lykke te på veien vidare[:)]

Tusen takk for det...

Det er ihverfall en privat klinikk i Haugesund, men det er kanskje langt fra Bergen (geografien min er ikke av de beste)
Ellers er det en liste over både private og offentlige klinikker i Norge og ellers rundt om i skandinavia inne på onskebarn.no (gjør jeg noe ulovlig nå tro, kan kanskje ikke linke?)

Private har som regel ingen ventetid, men det har de offentlige. Men private er jo vesentlig dyrere da...

Ønsker deg lykke til videre[:)]

Jeg trodde det var en volvat i Bergen også men det kan være jeg tar feil og det bare er den i Oslo, sjekk topptrådene våre der har vi liste over fertilitesklinikkene.
Tror det er som sagt Hausken i Haugesund, men jeg innbiller meg at det er en til på vestlandet enten Bergen eller Haugesund, men det kan være jeg tar feil da.

ORIGINAL: twinanne

Jeg trodde det var en volvat i Bergen også men det kan være jeg tar feil og det bare er den i Oslo, sjekk topptrådene våre der har vi liste over fertilitesklinikkene.
Tror det er som sagt Hausken i Haugesund, men jeg innbiller meg at det er en til på vestlandet enten Bergen eller Haugesund, men det kan være jeg tar feil da.

Ja kan jo hende Volvat tilbyr prøverør ja. Men det er ikke alle Volvat klinikker som gjør det. Den i Oslo har jo, men ikke den i Tønsberg f.eks.
Men det er jo verdt å undersøke hvis privat klinikk blir et alternativ for mklu83

Var usikker på om Volvat i Bergen hadde, vet at Oslo har. Men får skjekke ut onskebarn.no.

Litt utålmodig med å komme i gang, derfor vi ser på privat. Men er jo ikke sikkert ventetiden på KK er så gale.

Takk for hjelpen... :)

ORIGINAL: mklu83

Var usikker på om Volvat i Bergen hadde, vet at Oslo har. Men får skjekke ut onskebarn.no.

Litt utålmodig med å komme i gang, derfor vi ser på privat. Men er jo ikke sikkert ventetiden på KK er så gale.

Takk for hjelpen... :)

du må nok til haugesund vist du vil ta privat, volvat har ikke. selv har eg vært i haugesund og tatt prøverør[:)]

Vil bare ønske deg masse lykke til framover. [:)]

Back
Topp