vi var i litt samme situasjon, hadde tenkt å gå på riksen, men så kom korona - og orket bare ikke vente
har gjennomført et forsøk på medicus i oslo (på nationalteateret). Og er megahappy

sykepleierne er så søte og omsorgsfulle, legene og embryologene følger opp tett og er kunnskapsrike, fasilitetene er veldig fine, og lokasjonen praktisk når man flyr til legen flere ganger ila en uke
jeg har lav AMH,noe som betyr en god del medisiner - så for oss kom et forsøk på 50.000 med medisiner, og da med tre på frys. Selve forsøket koster 35k, og fryseinnsett koster 11k per gang pluss medisiner. Du får jo medisiner etter 18k refundert av helfo, også privat
De har sånne 3 for 2 pakker, men vi valgte å kjøre et og et. Og det er vi glade for - har som sagt 3 på frys, og har fått samtale hos riksen i august (ble henvist i mars). Tror forøvrig det fortsatt er en del ventetid etter første samtale, og mellom forsøkene om man får noen på frys. Og her er den store fordelen med privat! Jeg ringte de etter vi ble forespeilet mange måneder av Riksen, og dette var tilfeldigvis min første syklusdag - var igang med stimulering dagen etter
masse masse lykke til - heier på at dette ordner seg raskt for dere