Privat vs offentlig?

Kan jeg spørre on pris på de forskjellige? Offentlig må man jo betale egenandel å medikamenter selv hvis jeg forsto rett.. hvor mye har dere betalt for forsøkene der? Både fersk å frys.. å privat, ser noen har brukt skatte å feriepenger å lån over 2 år.. høres ut som en stor sum..

Veldig mange bra svar her, tusen takk :happy:
Syns det er veldig betryggende at flere er fornøyd med det offentlige! Vi må nok tenke litt, nå er vi midt i en PP hvor jeg hadde skylling av egglederne forrige uke, så vi kan enda håpe litt til før vi bestemmer oss :joyful:

Kan jeg spørre on pris på de forskjellige? Offentlig må man jo betale egenandel å medikamenter selv hvis jeg forsto rett.. hvor mye har dere betalt for forsøkene der? Både fersk å frys.. å privat, ser noen har brukt skatte å feriepenger å lån over 2 år.. høres ut som en stor sum..
Vi betalte 83 300 inkludert alt utenom egg på frys ca 6500 mer). Dette var for en 3 pakning. Verdt hver krone og delt på 2 blir det ikke SÅ mye :joyful: nå venter vi tvillinger og har 2 søsken forsøk på frys:Heartred:Heartred

Vi betalte 83 300 inkludert alt utenom egg på frys ca 6500 mer). Dette var for en 3 pakning. Verdt hver krone og delt på 2 blir det ikke SÅ mye :joyful: nå venter vi tvillinger og har 2 søsken forsøk på frys:Heartred:Heartred
Var de 83 300 uten medisiner? Eller brukte du ikke så dyre medisiner?

Anbefaler privatklinikken Livio på Majorstua. Ingen ventetid og kjempe flinke ansatte der, full kontroll og tett oppfølging underveis:)

Anbefaler privatklinikken Livio på Majorstua. Ingen ventetid og kjempe flinke ansatte der, full kontroll og tett oppfølging underveis:)
Fikk dem anbefalt av min akupunktør(fertilitets akupunktur) også, så de skal sjekkes ut :)

:happy:vi var i litt samme situasjon, hadde tenkt å gå på riksen, men så kom korona - og orket bare ikke vente :sorry:

har gjennomført et forsøk på medicus i oslo (på nationalteateret). Og er megahappy :D sykepleierne er så søte og omsorgsfulle, legene og embryologene følger opp tett og er kunnskapsrike, fasilitetene er veldig fine, og lokasjonen praktisk når man flyr til legen flere ganger ila en uke;)

jeg har lav AMH,noe som betyr en god del medisiner - så for oss kom et forsøk på 50.000 med medisiner, og da med tre på frys. Selve forsøket koster 35k, og fryseinnsett koster 11k per gang pluss medisiner. Du får jo medisiner etter 18k refundert av helfo, også privat :happy:

De har sånne 3 for 2 pakker, men vi valgte å kjøre et og et. Og det er vi glade for - har som sagt 3 på frys, og har fått samtale hos riksen i august (ble henvist i mars). Tror forøvrig det fortsatt er en del ventetid etter første samtale, og mellom forsøkene om man får noen på frys. Og her er den store fordelen med privat! Jeg ringte de etter vi ble forespeilet mange måneder av Riksen, og dette var tilfeldigvis min første syklusdag - var igang med stimulering dagen etter :D

masse masse lykke til - heier på at dette ordner seg raskt for dere :happy:

Back
Topp