Privat Ultralyd!!

Kraaka

Gift med forumet
Hei..er ny her inne, men jeg har lest litt om hva dere har skrevet tidligere om Ul privat..altså utenom den "faste".

Så lurer jeg da altså på noen ting.....
Hvor har dere vært, hvor langt var dere på vei, hva betalte dere og hva fikk dere(bilder...video osv)..[8|]

Mange spørsmål, men etterhvert som ukene går så kunne jeg tenke meg å prøve 3D eller noe kanskje og da vil jeg jo ha det beste for pengene...hehe!! [;)]

Hei Kraaka :) Du er ikke en mosse kråke eller? Hehe.

Jeg har vært på privat ul på Volvat i Fr.Stad. Kostet 690,- Skulle egentlig inn bare for å få bekreftet at jeg ventet ei lita tulle (NOE SOM JEG GJØR). Jeg synes selv at jeg fikk mer igjen for det på ul privat. Henne hadde gooooooooood tid til oss og forklarte alt veldig bra. Vi fikk med 7bilder (på sykhuset fikk vi 4).
Så det stedet annbefalerer jeg deg!!!!!!

Hege

Hege23....
Vel..er ikke Mossekråke, men Askimkråke..hehe!! Går for det samma...hehe!!!!
Takk skal du ha..tok du 3D eller vanlig?? Så koselig med jente da..jeg har en gutt fra før av så ønsker meg i grunnen en jente nå...men jeg vet ikke om jeg klarer å vente til fødselen med å finne ut av det gitt...hehe!! Så da må jeg vite 100%...vil jo ikke bli overrasket med at jeg har trodd feil under fødselen..kjedlig å ha gjort innkjøp da mener jeg..hehe!! Blir nok gutt denne gangen også, men så lenge det er to armer,to bein og alt annet er på plass så kan en ikke klage!!

Askimkråke hørtes bra ut :) Hehehe
Jeg tok vanlig ul. Ellers må vi til Oslo for 3d. Jeg har ringt inn til en klenikk i Oslo od de skulle ha 1200 Kr for 3d i 30min. Men de annbefalte meg og vente til uke 30 med å ta 3d for å få best utnyttelse av det (jo senere hvor bedre)

Det høres kjempe moro ut. Kan jeg få telefon nummeret ditt av deg Nehemah? Der jeg ringte kostet det 1200,-

Tusen Takk

Hei Kraaka!

Vet ikke om du har ringt Majorstuaklinikken ennå, men ville bare si at det går fint å dra på 3D UL så tidlig som uke 12-13. Var selv 13+1 når jeg var der og var kjempefornøyd med resultatet. Ikke bare klarheten på bildene, men at de fikk sjekket at alt stod bra til også.

Lykke til! [;)]

Back
Topp