Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei
Hvor bor du? Jeg har flere anbefalinger å komme med i Bergen. Ellers tenker jeg du kan kontakte ultralydklinikker eller privatpraktiserende gynekologer der du bor, og høre om partner får bli med på ultralyd der.
Prisene for privat ultralyd ligger vel på rundt 1200kr og litt oppover.
Hvor på Vestlandet bor du? Jeg har selv tatt tidlig ultralyd to ganger hos en som heter Ultralydjordmor Bergen, hun holder til i hyggelige lokaler i SandvikenVeldig dyktig og hyggelig dame, og ikke minst har hun utstyr av høy kvalitet. Mange som gjerne tar ultralyd privat sammen med partner nå i disse tider, og så tar den offentlige/ordinære alene pga korona.
Veldig dyktig dameTakk for svar! Bur på Voss. Las nettopp om Ultralydjordmora som høyre til i Sandviken, virker bra det! Vil kontakte klinikken i mrg. Det viktigste er at partner får vera med![]()
Takk for svar! Eg bur på Voss, so eg må nok til Bergen ja.. Det viktigaste er at min partner får vera med! Send meg gjerne nokre anbefalinger i Bergen. Skal ringa til sjukehuset her å høyra om partner kan vera med, men tviler på at det går... Sørgeleg! Me som har gleda oss so felt![]()
Som å lese om vår opplevelseJa, det er utrolig trist og dumt at partner ikke får være medJeg har også god erfaring med Ultralydjordmor i Sandviken. Var der i uke 13+2 for å sjekke organer + nakkefold. Der fikk jeg en nøye gjennomgang av alle organer, akkurat som jeg fikk på oul på Haukeland. Hun er veldig dyktig og hyggelig. Tok seg god tid og jobbet på for at vi skulle få gode bilder, da gutten vår lå med ryggen til. Hun fikk han til å snu seg, og vi fikk et lite vink. Fikk utskrift av bilder + flere bilder og filmer tilsendt på link på telefonen. Skal tilbake dit for 3D ultralyd senere i svangerskapet.
Som å lese om vår opplevelseNøye gjennomgang, tar seg god tid og forklarer alt
Veldig hyggelig opplevelse, svarer gjerne på spørsmål osv
Jeg var der 13+5! Vi (jeg
) håper på å få tatt 3D ultralyd der også
Hvilken uke er du i når du skal? Lest at det er best i uke 27-28..
Ja, det er utrolig trist og dumt at partner ikke får være medJeg har også god erfaring med Ultralydjordmor i Sandviken. Var der i uke 13+2 for å sjekke organer + nakkefold. Der fikk jeg en nøye gjennomgang av alle organer, akkurat som jeg fikk på oul på Haukeland. Hun er veldig dyktig og hyggelig. Tok seg god tid og jobbet på for at vi skulle få gode bilder, da gutten vår lå med ryggen til. Hun fikk han til å snu seg, og vi fikk et lite vink. Fikk utskrift av bilder + flere bilder og filmer tilsendt på link på telefonen. Skal tilbake dit for 3D ultralyd senere i svangerskapet.
Takk for gode tips og info! Har nettopp snakka med Ultralydjordmor i Bergen, partneren min er velkomen med på ultralyden. Eg er so glad!![]()