Privat ultralyd når!?

Privat UL når!?

• 12+0

Votes: 5 22,7%
  • 13+0

Votes: 17 77,3%

• Antall som har svart
    22

Spinnwild

Glad i forumet
Marshmallows2021
Marsboerne 2023
Hei. Jeg tenkte å overraske samboern med time til TUL privat, siden han ikke får være med på sykehuset. Men mtp jobb er det best å ta det på en lørdag så...
Burde jeg ha ul 12+0 eller 13+0!?
12+0 er dagen etter bursdagen, men 13+0 ser jo fosteret enda mer baby ut... :woot:

Vet ikke om det er så veldig stor forskjell på hva du ser de to dagene. Har ikke erfaring med tidspunktene selv, men skal på på torsdag 12+4

Stemmer for 13+0! Jeg var inne da jeg var 10+1 og fikk da beskjed om at hvis jeg kom tilbake når jeg var 13+noen dager, så kunne hun enklere sjekke at organfunksjonene så fine ut osv :happy: Skal dermed inn når jeg er 13+4 :happy: Du kan jo skrive det i kortet til bursdagen, så blir det jo en fin bursdagsgave selv om han må vente noen dager på selve ultralyden :)

Vi skal inn i morgen, 12+6 da. Håper å se kjønn og at alt forhåpentligvis ser fint ut da:happy:

Jeg var på TUL 11+3 og vi så masse! Kjempefin liten krabat som sparket og sprellet :) Vi så både fingre og tær og organer, og hun kunne måle nakkefold osv. Så jeg tenker du vil få se masse om du velger 12+0 også :)

Hadde gått for 13+0

Jeg hadde valgt 13+.. Vi var 11+4, og fikk se masse!! Hun kunne antyde kjønn, men sa at hvis vi hadde vært etter uke 13 så hadde alt vært tidligere og det hadde vært lettere å se kjønn:happy:

Vi skal ha 13+2 ☺️ Føler vi har hatt nedtelling i evigheter - men tenker det er verdt å vente til da når vi først bare skulle ha en privat!

Hei. Jeg tenkte å overraske samboern med time til TUL privat, siden han ikke får være med på sykehuset. Men mtp jobb er det best å ta det på en lørdag så...
Burde jeg ha ul 12+0 eller 13+0!?
12+0 er dagen etter bursdagen, men 13+0 ser jo fosteret enda mer baby ut... :woot:

Får håpe han får være med inn da ❤️ Min fikk ikke det :(

Da har jeg bestilt ul til 13+0 xsmile9
Litt lengre å vente, men null problem :)

Er mest for hans skyld (litt min også), siden jeg allerede har fått sett på tul på sykehuset i forrige uke 0:-)
Ringte den private klinikken før jeg bestilte for å forsikre meg om at han får være med <3

Takk for innspill :Heartred

Gleder meg! :happy7

Hun jeg var hos på tul uke 8 sa at det var morsomt å komme uke 13 enn uke 12 fordi du ser mer og fordi hun kanskje kan se kjønnet da. Så vi skal når jeg er 13+1:happy:

Back
Topp