Privat ultralyd i Oslo

mageboeren

Betatt av forumet
Jeg har bestilt time hos ultralydklinikken på Lysaker neste tirsdag, etter å ha lett litt rundt av tilbudene i Oslo. Synes denne så ut som det beste tilbudet, og prisen er jo stort sett den samme (1300kr) men her inkluderer den de beste bildene på fotopapir og en DVD med 20-30 bilder. Var på volvat sist, det var helt ok det også, men lurer på hvilke erfaringer dere har fra ultralyd steder i Oslo?

Jeg har gått på Oslo city legesenter, stor fornøyd med legen men ikke med utstyret. Si gjerne i fra hvordan det er på Lysaker, kanskje det er verdt en tur ut dit.... Hvor langt er du på vei når du skal dit?

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

12+1. Skal komme med tilbakemeldinger etter jeg har vært der. :-)

Jeg har bestilt time hos ultralydklinikken på Lysaker neste tirsdag, etter å ha lett litt rundt av tilbudene i Oslo. Synes denne så ut som det beste tilbudet, og prisen er jo stort sett den samme (1300kr) men her inkluderer den de beste bildene på fotopapir og en DVD med 20-30 bilder. Var på volvat sist, det var helt ok det også, men lurer på hvilke erfaringer dere har fra ultralyd steder i Oslo?
Jeg har vært der en gang, og har time der 18/12 :) Veldig fornøyd. Han som jobber der er helt fantastisk :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg var på Balderklinikken i uke9, kosta 1150,- for UL.Fikk med 4 fine bilder og hun som jobbet der var veldig hyggelig og flink:-)

Har vært på Volvat på Majorstua. Flinke og hyggelige. Fikk 3 bilder av litt ymse kvalitet. Forrige svangerskap fikk jeg 5 bilder samme sted. Kosta 1200 (tror jeg) som medlem av Volvat. Skal på en UL til på Majorstuaklinikken. Skal oppdatere dere om det :-)

Var også på Volvat Majorstua, helt ok det!

Jeg har vært der en gang, og har time der 18/12 :) Veldig fornøyd. Han som jobber der er helt fantastisk :)

Så fint å høre. :-) synes det er viktig med ivaretakende personal, det er jo en ganske stor subjektiv opplevelse vi går gjennom denne halvtimen, og det er jo fint å ha noen å dele det med. På volvat synes jeg de manglet dette lille ekstra.

Sniker.. Jeg var hos han på Lysaker tre ganger i svangerskapet og kan love deg at du kommer til å bli fornøyd! Han er bare helt fantastisk, han får deg til å føle deg spesiell og ikke "bare en helt vanlig pasient"! :) jeg angrer ikke et sekund på at jeg gikk hos han! Han har nytt utstyr og flink til å forklare! Gled deg! :)

Så fint å høre. :-) synes det er viktig med ivaretakende personal, det er jo en ganske stor subjektiv opplevelse vi går gjennom denne halvtimen, og det er jo fint å ha noen å dele det med. På volvat synes jeg de manglet dette lille ekstra.
Ja det er jo det. Han er altså helt topp. Jenny i magen laget trutmunn på bildet, og han mannen lo og kalte henne for Jenny Hotlips. Han var veldig morsom :D Og man får masse bilder på cd hjem og film og flere bilder på papir. Tror jeg fikk 3. Som hun over mer sier, han får deg til å føle deg velkommen og ivaretatt og du kommer ikke til å angre :)

Var på Majorstuaklinikken idag. Han var flink og fortalte mye. Fikk 5 bilder. Babyen lå ganske rolig, så bildene ble relativt like da. Synes forøvrig det ble mindre kornete bilder på Volvat, men vet ikke om det har å gjøre med hvor mye de forstørrer.

Var på Majorstuaklinikken idag. Han var flink og fortalte mye. Fikk 5 bilder. Babyen lå ganske rolig, så bildene ble relativt like da. Synes forøvrig det ble mindre kornete bilder på Volvat, men vet ikke om det har å gjøre med hvor mye de forstørrer.
Jeg skal dit til uken :) tok de innvendig ul på deg?

Nå har jeg testet ut ultralyd klinikken og hadde en fin opplevelse der. Hyggelig mann, fine lokaler, bildene ble vist på en stor tv skjerm og topp moderne utstyr ( tror jeg da, er jo ikke ekspert på dette, men det er det mest fancye jeg har sett sammenlignet med volvat og Rikshospitalet. )
Med meg fikk jeg 2 fine bilder og en DVD med enda flere. Skulle visst ha med både hjertelyd og filmsnutt men det klarte jeg ikke finne ut av enda.
Er 12+1 og tok utvendig ul.
Kostet 1300 for ca 20 min.

Kan trygt anbefales og vil definitiv si jeg fikk mer for pengene enn på volvat Majorstua.

Vi var på TUL på Volvat Majorstua. Legen var rolig og forklarte på en pedagogisk måte. Vi fikk med 3 bilder som var fint men er ikke så opptatt av disse uansett. Tror bestemødrene var mer opptatt av dette. Jeg synes det beste var hvordan vi ble forklart de ulike tingene legen så etter som var veldig betryggende. Betalte i underkant av 1200,- Jeg anbefaler Volvat Majorstuen. Pm meg dersom noen vil ha navn på gynekologen.

Jeg har vært både på vovat majorstua og Familieklinikken på Majorstua. Volvat er jo flinke, men det går fort, og er ikke noe spesielt hyggelig... På familieklinikken jobber verdens søteste dame, og hun er superflink! Hun tar seg god tid og forteller alt hun ser etter. Kan virkelig anbefale henne! kostet ca 1300

Back
Topp