Privat ultralyd i dag

sukkersnusk

Fanget i babybobla:-)
VIP
I dag har vi vært på privat ultralyd, og fikk se jenta vår i 3d. Det var kjempe spennende, hun var like sjenert som på den ordinære ultralyden. Gjemte ansiktet sitt med hendene sine, og snudde seg bort. Det var ikke enkelt å få tatt noen bilder av selve ansiktet, men ett ble ganske bra. Det ser ut til at det kan være nesen min, og munnen til farenemoticon
Veldig spesielt var det at jeg kunne se og føle henne sparke inne i magen samtidig, verd alle pengaemoticon

Så utrolig kult :) Synd du ikke fikk noe bra bildet av ansiktet da. Men men du fikk da se på den lilla stjerna :-) Tror vi også skal ta en privat ultralyd snart, for tror ikke vi klarer å vente helt til termin før vi får se prinsessa vår igjen :-)

Nei, jeg klarte i hvertfall ikke å vente:-) De sa vi hadde kanskje fått bedre bilder om vi hadde ventet til uke 27, men det klarte jeg ikke hehe:-)

Legg ut det ene bildet ;) Hehe
Vi skal også om ca 12-13 dager eller noe...Cant wait...Blir koselig å se lille
prinsessen igjen altså :)

Så skjønn :)

Takk:-) Navlestrengen ligger over venstre øye.

Så moro :) tror jeg var ca 26 uker med storebror og venter nok omtrent like lenge denne gangen også :)

Skal på 3D den 5 juni, da er jeg 26 uker på Gleeeeder meg noe så sinnsykt til og se lillegutt i magen<3 Koselig dere hvertfall fikk ett bra bilde av ansiktet hennes, liten sjenert frøken dere har

Back
Topp