Privat ultralyd, fin opplevelse. *Bilde*

annemette

Betatt av forumet
Idag har vi vært på privat ultralyd på Jessheim, og jeg er veldig fornøyd. Han var kjempe dyktig. Er idag 12+5, og babyen var 6,5 cm lang. Alt var bra med den lille, eller perfekt som han sa. 
Vi spurte for morro skyld om han kunne se hva det kom til å bli, men sa det var vanskelig å se det så tidlig, men kunne se antydning til at det blir jente :)
Får se om det stemmer, veldig spennende hvertfall. 

Noen fler som har vært på ultralyd så tidlig, og fått vite kjønn? :)

For en fin baby du har
Jeg skal på UL til torsdag, er da 12+1 etter mine beregninger og gleder meg veldig.
Ang kjønn har jeg hørt at det er mest tipping så tidlig, så det ville jeg tatt med en klype salt.

Så fint bilde. Var selv på ul fredag 11 mai, kjempeartig. Like rørende hver gang
er det personnr ditt som står oppe på bilde? skulle vel kanskje ha tatt det bort før du la bilde ut på nett.(vist det er det da).

Oi sann, så ikke at det sto der jeg. Får redigere bilde litt før jeg legger ut :p Hehe.

Mamma23! skrev:
Kjempe søt baby :D Tenk at den ligger i magen din og svømmer rundt 

Det er kjempe rart :) Og hvertfall rart at jeg ikke engang kan merke at den svømmer inni der :) Spennende.

Nuppa skrev:
Var det utvendig eller innvendig? Bildene var så fine :)

Det var utvendig :) Ja, veldig fine bilder. Står på siden dems på nettet at de bruker det mest moderne utstyret dem har i Norge.

Veldig fine bilder til å være utvendig :)
Gratulerer!
Tok UL innvendig i uke 12 selv.
Legen der sa at det var umulig å se kjønn så tidlig og at det kun gikk på ren gjetting.

Kan jeg bare få spørre hvorfor så tidlig UL? Jeg skjønner det om det har gått gale før, SA, MA, morkakesvikt, avvik etc, men ellers skjønner jeg ikke hvorfor så mange tar tidlig UL?

Jeg kan bare svare for meg selv. Men jeg skal ha tidlig UL i uke 12 for å se om det faktisk er liv i magen før jeg går ut med nyheten offisielt.

Har hatt spontanabort, og blødning og div ting. Derfor.. Og er fint å ha bilder og video-snutter av den lille i magen , å se om alt er i orden. Noen velger å dra på fler ultralyder en andre :)
Jeg angrer ikke et sekund for at jeg dro på nå. Fint å se utviklingen!;)

Det er som flere sier: Flaks hvis de gjetter riktig. Og 50-50 % sjanse for at de gjetter riktig. Var i Uke 15 + forrige gang, og hun kunne ikke si 100% sikkert at det var en en gutt..Men hun trodde det, og det var det....

Denne gangen var jeg også da jeg var 15 uker, hos en annen JM.
Hun sa : Det kan se ut til at det er en gutt altså, men er langt ifra sikker..Jeg VISSTE at det var en jente, hadde det så på følelsen..Så var jeg på UL da jeg var 18 uker, og da sa han jente med en gang, og jeg så det selv...

Så er nok litt tidlig :(
Kjempe bra bilder da :D

Fine fine lille nurket!!

Eg har ikke fått vite kjønn tidlig, har bare fått beskjed at de ikke kan se det sikkert og derfor vil de ikke si noe..

Men angående det å få UL tidlig for min del, er fordi eg har hatt 2 SA og mistet en i krybbedød, så eg får tett oppfølging...

PreggyBelly skrev:
Fine fine lille nurket!!

Eg har ikke fått vite kjønn tidlig, har bare fått beskjed at de ikke kan se det sikkert og derfor vil de ikke si noe..

Men angående det å få UL tidlig for min del, er fordi eg har hatt 2 SA og mistet en i krybbedød, så eg får tett oppfølging...

Oi, masse lykke til :) Syns synd på deg, ingen skal oppleve noe sånt. :(

Åååå, så nydelige ultralydbilder, spesielt det tydelige nederste  Det er så koselig å se. Gleder meg til å se mitt lille nurk i magen... aner ikke når det skal skje men. <3

Jeg hadde ultralyd i uke 11+ 6 og fikk beskjed om at det var ei lita jente og det var det ;)

Fikk beskjed om at de kan se det så tidlig, men at det er fortsatt usikkert da de ser det på bekkenbeinet, og den lille "tappen" som kommer med gutter kan være veldig liten og vanskelig å se ;)

nr2ivente<3> skrev:
Jeg hadde ultralyd i uke 11+ 6 og fikk beskjed om at det var ei lita jente og det var det ;)

Fikk beskjed om at de kan se det så tidlig, men at det er fortsatt usikkert da de ser det på bekkenbeinet, og den lille "tappen" som kommer med gutter kan være veldig liten og vanskelig å se ;)

Så koselig å høre :) Gleder meg veldig til neste ultralyd men er så lenge til :-/ men får smøre meg med god tålmodighet og vente.

Svarte deg på innboksen og jeg ;) Men ser nå at vi har vært på samme plass ;) Artig.. Fine lille huleboer i magen ;)

Spennende.. Gratulerer med den lille i mgen, herlig følelse:)

Back
Topp