Privat Ultralyd erfaringer/anbefalninger Trondheim

Usaginorabbits

Andre møte med forumet
Hei! Er det flere her inne fra Trondheim? Leter etter anbefalinger på ultralyd :) Finner mange gamle tråder rundt omkring men vil gjerne høre nye erfaringer om noen vil dele.

Takk på forhånd ☀️

Hei! Sniker fra Juli gruppa :)
Jeg var hos sentrum gynekologi da jeg var en tur i Trondheim. Var da 6+5, og ville sjekke at alt sto bra til.
Hun jeg var hos var utrolig flink og jeg følte meg veldig trygg på henne. Mye erfaring og jobber også på føden der oppe.
Fikk masse fine bilder, og tydelige :D de utfører også 3D ultralyd uti svangerskapet.:love017

Anbefaler House of Femme varmt. To veldig hyggelige jordmødre som er behjelpelig med å ta fine bilder/video. Best pris av de jeg har vært hos også :love017

Sniker

2.svangerskap nå, kun vært hos ultraportalen - veldig fornøyd, grei pris også.
Hun jobber på fosterdiagnostikk på st.olavs og du får alle bilder og videoer rett på mobilen :happy:

Sniker

Hun jobber på fosterdiagnostikk på st.olavs og du får alle bilder og videoer rett på mobilen :happy:
Har hørt mye bra om ultraportalen også ja. Hadde egentlig tenkt å dra dit men klarte ikke vente to ekstra dager

Sniker

Sniker litt.. Får du det uavhengig av hvor langt på vei du er?

Back
Topp