Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han hadde jeg tett oppfølging med på Ahus hver 2 uke husker jeg med 1.mann. Visste ikke at han drev egen klinikk. Takk for tipsAnbefaler veldig Martin Lundring på spesialistsentret for kvinner på Jessheim. Han er utrolig dyktig!

Utstyret gir så sykt mye bedre bildekvalitet enn det de hadde på Ahus, var nesten verdt det bare for det!Enig i Spesialistsenteret for kvinner på Jessheim. Jeg har vært hos Hege(mener jeg hun heter) mange ganger.. Sikkert 10ganger, liker hun godtAnbefaler veldig Martin Lundring på spesialistsentret for kvinner på Jessheim. Han er utrolig dyktig!

IKKE gå til Linda Johansen i så fall. Mest traumatiserende GU jeg har hatt. Og det samme hørte jeg fra en venninne helt uavhengig av hverandreJeg har tatt på Oslo City tidligere. Han Åge som jobber der er veldig flink. Og så har de lange åpningstider og mange timer, så man kan booke time til dagen etter. Det er ofte det jeg har gjort når panikken tar meg![]()

Jeg hadde det samme! Og hun var sååå kald når hun fortalte meg at jeg hadde en MA. Jeg var 12 uker på vei, og hun sa bare ‘den er død. Den døde i uke 8+1’ ikke noe mer. Mens jeg var i sjokk.IKKE gå til Linda Johansen i så fall. Mest traumatiserende GU jeg har hatt. Og det samme hørte jeg fra en venninne helt uavhengig av hverandre![]()
Herregud. Glad jeg ikke møtte på det der som gravid, men "bare" vanlig undersøkelse...Jeg hadde det samme! Og hun var sååå kald når hun fortalte meg at jeg hadde en MA. Jeg var 12 uker på vei, og hun sa bare ‘den er død. Den døde i uke 8+1’ ikke noe mer. Mens jeg var i sjokk.

Jeg har en helt annen erfaring. Hun avdekket en MA hos meg og jeg fikk ekstra oppfølging uten kostnad, og støttemedisin til neste svangerskap. Tror det er takket være henne at jeg har eldstegutten minIKKE gå til Linda Johansen i så fall. Mest traumatiserende GU jeg har hatt. Og det samme hørte jeg fra en venninne helt uavhengig av hverandre![]()
og hun fant ett sjeldent avvik på barnet til en venn av meg som ofte ikke blir oppdaget før etter fødsel og som ikke var oppdaget på ul på sykehuset. Takket være det ble barnet født på riksen og opperert rett etter fødsel 
Jeg fikk absolutt null oppfølging eller medfølelse. Jeg ville ha med ultralydbilder så jeg kunne klare å forstå at det ikke var liv mer og da fikk jeg bare høre ‘hva er poenget med det, så du kan sitte å gråte over ingenting’.Jeg har en helt annen erfaring. Hun avdekket en MA hos meg og jeg fikk ekstra oppfølging uten kostnad, og støttemedisin til neste svangerskap. Tror det er takket være henne at jeg har eldstegutten minog hun fant ett sjeldent avvik på barnet til en venn av meg som ofte ikke blir oppdaget før etter fødsel og som ikke var oppdaget på ul på sykehuset. Takket være det ble barnet født på riksen og opperert rett etter fødsel
![]()
Det er jo veldig godt å høre at du har hatt en god opplevelseJeg har en helt annen erfaring. Hun avdekket en MA hos meg og jeg fikk ekstra oppfølging uten kostnad, og støttemedisin til neste svangerskap. Tror det er takket være henne at jeg har eldstegutten minog hun fant ett sjeldent avvik på barnet til en venn av meg som ofte ikke blir oppdaget før etter fødsel og som ikke var oppdaget på ul på sykehuset. Takket være det ble barnet født på riksen og opperert rett etter fødsel
![]()

Jeg var der i 2017 eller noe, så hvis det har vedvart så lenge og magisk skjedd noe nå blir jeg overrasketJeg fikk absolutt null oppfølging eller medfølelse. Jeg ville ha med ultralydbilder så jeg kunne klare å forstå at det ikke var liv mer og da fikk jeg bare høre ‘hva er poenget med det, så du kan sitte å gråte over ingenting’.
Dette var nå i sommer, kan hende ting har endret seg, men jeg kommer aldri til å dra dit igjen.
Jeg gjør dette helt alene også, noe hun visste, og det ble bare en kjempe belastning.
Når jeg kom på Ullevål, var de kjent med den type behandling fra andre pasienter også.

Det er absolutt ikke ok! Jeg var der i 2021.Jeg fikk absolutt null oppfølging eller medfølelse. Jeg ville ha med ultralydbilder så jeg kunne klare å forstå at det ikke var liv mer og da fikk jeg bare høre ‘hva er poenget med det, så du kan sitte å gråte over ingenting’.
Dette var nå i sommer, kan hende ting har endret seg, men jeg kommer aldri til å dra dit igjen.
Jeg gjør dette helt alene også, noe hun visste, og det ble bare en kjempe belastning.
Når jeg kom på Ullevål, var de kjent med den type behandling fra andre pasienter også.

Yes, Han er definitivt den beste!Anbefaler veldig Martin Lundring på spesialistsentret for kvinner på Jessheim. Han er utrolig dyktig!