Privat ultralyd ❤️

Mamsemoms

Forumet er livet
Februarlykke 2016
I dag har vi sett en kjempe søt frisk liten baby på ultralyd! Følger i storebrors fotspor med å ligge med ryggen til i magen, men vi fikk noen fine bilder og videosnutter for det som vi fikk med på minnepenn:)
Veldig godt utstyr på Ultralydklinikken og ul-mannen var utrolig dyktig. Sjekket alt fra lunger til mellomgulv. Og kjønn da ;)

Vi venter ei lita jente ❤️ Jeg er så satt ut. Var jo magefølelsen min, men blir så overveldet likevel :rolleyes: Nå er jeg så lettet og glad!

ImageUploadedByBV Forum1441096799.061997.jpgImageUploadedByBV Forum1441096810.878291.jpgImageUploadedByBV Forum1441096820.163981.jpg
 
I dag har vi sett en kjempe søt frisk liten baby på ultralyd! Følger i storebrors fotspor med å ligge med ryggen til i magen, men vi fikk noen fine bilder og videosnutter for det som vi fikk med på minnepenn:)
Veldig godt utstyr på Ultralydklinikken og ul-mannen var utrolig dyktig. Sjekket alt fra lunger til mellomgulv. Og kjønn da ;)

Vi venter ei lita jente ❤️ Jeg er så satt ut. Var jo magefølelsen min, men blir så overveldet likevel :rolleyes: Nå er jeg så lettet og glad!

Vis vedlegget 133631Vis vedlegget 133632Vis vedlegget 133633
Hurra :D søte bebis!! <3
 
Gratulerer så mye!!! ❤ Nå blei jeg bare enda mer spent og nysgjerrig på hva som gjemmer seg i magen her :D
 
Åh, gratulerer så masse med lille prinsesse :) Ble litt rørt kjenner jeg ❤
 
Gratulerer så inderlig masse med lillesøster på vei <3
 
Herregud, så morro!! Tenk, du har klart å lage en jentebebis!! Så FLINK du er! :D
Gratulerer så mye! ❤
 
Så herlig!! Gratulerer så masse med lillesøster i magen ❤️
 
LYKKE! Gratulerer så mye med jentebaby :D Fy søren du er heldig som har den følelsen i deg nå <3 Nyt dagen og hipp hipp hurra!
 
Gratulerer så mye med en frisk og fin lillesøster på vei!:)
 
ååååååh, så herlig!!! Og så ei lita jente!!! <3 <3 <3 <3
Nydelig!! <3

Nå gleder jeg meg bare mer og mer til vår OUL :D
 
Hurra!! For en fantastisk følelse det må være! :D Klarte du se kjønnet selv etter all øvingen? ;) Gratulerer med en lillesøster, artig med én av hver! :)
 
Gratulerer! Så koselig med ei lita jente:) Blir bare mer og mer spent av å se andres ultralydbilder, vet ikke om jeg klarer å vente til OUL... 17 dager igjen nå.
 
Tusen takk! Veldig overveldet altså! Så godt å føle seg så beroliget. Anbefaler privat ul så veldig :)
 
Herregud, så morro!! Tenk, du har klart å lage en jentebebis!! Så FLINK du er! :D
Gratulerer så mye! ❤
Fnis, takk! Ja ække jeg flink, hahaha! :D

Du! Du vant i konkurransen august, gratulerer!!! :D
 
LYKKE! Gratulerer så mye med jentebaby :D Fy søren du er heldig som har den følelsen i deg nå <3 Nyt dagen og hipp hipp hurra!
Denne følelsen slipper ikke med det første <3 magisk, tusen takk søte.
 
Grattis med jentebebisn i magen :Heartpink
 
Back
Topp