Privat UL

~Gravidigjen~

Betatt av forumet
hadde endelig bestemt meg for å bestille privat UL i dag.
Ringte på klinikken, og han de hadde ledig time i midten av april!!!     Trodde privat var sånn at en kunne få time nesten på dagen jeg.. Men tydeligvis ikke. De hadde også ei dame som kom en dag hver 4 uke, hun kommer nå på fredag, og prisen er svimmlende 1200 kr!!!! Da venter jeg heller til ordinær UL, eller hører om jeg kan få henvisning fra fastlegen min..  

Oi det var dyrt!!!

De vet å ta seg betalt..

Her (Stavanger) varierer det mellom 500,- og 1250,- for privat ul. Jeg har fått time ganske på dagen, men det var selvfølgelig ved en av klinikkene som tok 1200,- .. Dyrt (verdt hver krone, men fremdeles dyrt)!!

Jeg har vært to ganger på privat ul i Haugesund (hausken) og begge gangene fikk jeg time når jeg ønsket det, og kunne fått på dagen også :)

Var på privat UL i drammen. Betalte 850kr. Super fornøyd! Fikk time uka etter jeg ringte.. 

fikk 2 dager etter bestilling i bergen :) kostet 1200 kr, dyrt, men værdt hver krone :)

Her i Hønefoss fikk jeg to uker etter at jeg ringte. Skal dit på torsdag :) da var jeg faktisk heldig for egentlig var det ikke time ledig før 18 mars men damen der var snill og presset meg inn tidligere i det minste. Men disse to ukene er de lengste i mitt liv assa. Gruer meg så enormt mye til å ta UL. Livredd det ikke er noe bankende hjerte :/

regner med at det er verdt hver en krone, men tror jeg venter og heller bruker 1200,- på 3D ultralyd senere.. Får høre om jeg får komme på sykehuset istedet.. Det er jo gratis..  

Er egentlig nervøs for å ta ultralyd også da, redd for å få samme beskjeden som sist, ikke noe bankende hjerte og dra hjem med tabletter istedenfor bilder av et lite gull..

Jeg bestilte idag, og kunne omtrent få time på dagen. bestilte til uke 12. Og det koster 1300. Skal mye til for at du får henvisning til Ul.

Får høre hva legen sier.
Skal vel være kvalifisert til å få tidlig UL vil jeg tro. Men vi får se.
hvis ikke får jeg bestille meg time hos dama om 4 uker å betale det det koster.

er så i tvil om terminen min og siden jeg har hatt en MA håper jeg å få på sykehuset. 

Back
Topp