Privat UL?

♥Tullerusk♥

Surrehue
Januarskatter 2015
Som sist så skal jeg ha UL i uke 12...Bare rett og slett se om reka er rask og fin...

Men, jeg vet ikke om jeg skal dra på majorstua klinikken eller hos heggelund på Åråsen...

Strengt tatt så hadde det beste å dra til Heggelund, men aldri vært hos dem før...Var hos Majorstuaklinkikken sist, men HATER å kjøre i Oslo...Men hvis jeg tar i Oslo så kan jeg jo også møte ei venninne til lunsj eller noe...Men jeg vet ikke...Sambo vil helt sikkert være med...

Kanskje jeg skal ta hos Heggelund...?

Jeg vet rett og slett ikke...Heggelund tar 600 og på Majorstuaklinikken tar de 1200 tror jeg...

Noen som har vært borte hos disse??? Eller har noen andre å anbefale...(Oslo eller Skedsmo)

Ikke vært borti noen av dem, men det var rimelig stor prisforskjell da..så jeg tror nok jeg hadde valgt den billigste[:)]

Driver å lurer på det...Men er et populært sted altså...

Må ha UL før jeg drar til spania...[:D] Nå vet jeg ikke om det blir billigere denne gangen eller ikke da...Når det kommer til det andre stedet...

*tenketenke*

Det koster 100 kr hos heggelund om du får henvisning av legen [:D] Jeg brukte han i mitt 1 svangerskap og var der nå i 5 uke.. Jeg er kjempe fornøyde med han.. han har vært UL lege i 30 nå [:D][:D] Jeg skal til bake den 22 når jeg er 9 +3.. også får man timer til UL jevnelig i svangerskape så man kan følge med på den lille og om at alt er bra

ORIGINAL: Juvel

Det koster 100 kr hos heggelund om du får henvisning av legen [:D] Jeg brukte han i mitt 1 svangerskap og var der nå i 5 uke.. Jeg er kjempe fornøyde med han.. han har vært UL lege i 30 nå [:D][:D] Jeg skal til bake den 22 når jeg er 9 +3.. også får man timer til UL jevnelig i svangerskape så man kan følge med på den lille og om at alt er bra

Men det er jo bra det da...Kanskje jeg skal høre med legen min...[:D]

Skal til legen til tirsdag, så kan jo høre...Men vet at kusina mi betalte 600..Han har jo ganske så nytt apparat da...Så veldig mye, ganske klart...

Tror jeg kommer til å dra dit...Er så nærme...

Jeg kommer til å få tett oppfølgning på Ahus denne gangen også, kanskje...Får se hva som skjer...[:D]

ORIGINAL: *MaCa*

Men det er jo bra det da...Kanskje jeg skal høre med legen min...[:D]

Skal til legen til tirsdag, så kan jo høre...Men vet at kusina mi betalte 600..Han har jo ganske så nytt apparat da...Så veldig mye, ganske klart...

Tror jeg kommer til å dra dit...Er så nærme...

Jeg kommer til å få tett oppfølgning på Ahus denne gangen også, kanskje...Får se hva som skjer...[:D]

ja om du ikke har henvisning eller ikke har vært der før så koster det 600.. men be legen om en henvisning til han[:)]

Vi var på Majorstuaklinikken sist, både i uke 12 og 24 (3D). Veldig fornøyd, men er jo dyrt da....

Denne gangen kommer vi også til å dra i uke 12, men vi skal gjøre det på familieklinikken. Ligger på Majorstua også, ved t-banen. Kjempekoselig sted og mere intimt.

Når det var så stor prisforskjell hadde jeg vel valgt den rimeligste [:)]

var på aleris sist på majorstua. prøvde å booke time på byporten nå, men var mye ferie. så må se hva det blir. stress m majorstua uteb bil

Har bestillt privattime i uke 10 på Familieklinikken på Majorstua, men Heggelund er faktisk gynekologen min så hvorfor har jeg ikke bestilt time hos han egentlig?? *undrer seg*[&:]

ORIGINAL: *Carine*

var på aleris sist på majorstua. prøvde å booke time på byporten nå, men var mye ferie. så må se hva det blir. stress m majorstua uteb bil

Gyneklologklinikken er bra da. I Drammen.
Der går jeg...

ORIGINAL: Looney

Har bestillt privattime i uke 10 på Familieklinikken på Majorstua, men Heggelund er faktisk gynekologen min så hvorfor har jeg ikke bestilt time hos han egentlig?? *undrer seg*[&:]

da kan du avbestille den på majorstuen og bestile til Heggelund i stede [:)]

da kan du avbestille den på majorstuen og bestile til Heggelund i stede [:)]

Ja, tror jeg skal prøve å få byttet den timen ja.

Hahaha..Ja si det...

Nei du får bytte time...

[:D]

Back
Topp