Privat UL Trondheim??

Mrs.JaxTeller

Elsker forumet
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Noen som har erfaring med noen av de private klinikkene i Trondheim ? Både Ift opplevelse og pris.

Vi fikk jo ul på sykehuset da både vi og legen trodde jeg hadde en SA Pga styrtblødning med klumper, og som jeg har nevnt her så sa legen at han så to foster , viste oss hjerteslag på begge to, men når han endra vinkel så såg vi bare den største, og han sa ikke mere selv. Vi spurte ikke fordi vi var i sjokk siden vi var sikker på vi mistet , men klarer nå ikke helt å slutte å tenke på om det er en eller to, å tenker at det blir for lenge å vente til uke 18/19 ja..

Jeg var på ultraportalen i Trondheim forrige graviditet. Hyggelig dame som forklarte og viste. Fikk med mange fine bilder:) tror jeg betalte ca 1000 kr;)

Vi har skuffende opplevelser med Ultraportalen. Var der i forige svangerskap i både uke 9 og uke 12 - hvor vi fikk konstantert at alt var i skjønneste orden. Hyggelig dame, og vi ble godt motatt og alt sånn... Følte oss trygg. På oul i uke 19 fikk vi sjokkerende nyheter om lille i magen, og måtte avbryte svangerskapet :( Dette, i allefall NOE av det burde blitt oppdaget tidligere! Så jeg stoler rett og slett ikke på at de gjør jobben sin. Vi kom dit av en grunn, nettopp for å vite om alt var ok - Mulig de kan være behjelpelig i deres situasjon, for å sjekke om det er en eller to, men jeg anbefaler virkelig ikke den plassen. :(

Men hvis du forklarer saken din tror jeg nok legen din vil henvise deg til ny ul på sykehuset? Verdt et forsøk ;) lykke til :)

Har også kun positivt å si om Ultraportalen. Har vært der før, og skal tilbake 1/7 :)

Men hvis du forklarer saken din tror jeg nok legen din vil henvise deg til ny ul på sykehuset? Verdt et forsøk ;) lykke til :)

Skal på første legekontroll neste fredag, er da 11+0. Skal iallefall fortelle han hva som ble sagt på sykehuset og høre hva han har å si, henviser han tidlig blir jeg veldig gla . Hvis ikke så er jeg glad for at feriepengene kommer samme uke så går d an å ta seg råd til en tidlig ul privat for å iallefall få svar på hvor mange som er der :)

Back
Topp