Privat UL Telemark?

Tiol

Gift med forumet
Juli13-jentene
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
❄️ Januargull 2023 ❄️
Noen som vet om det finnes privat ultralyd klinikk i Telemark?
var sist hos Saga klinikken men der er det nye som har tatt over. Fikk oppfølgning etter MA. Men det var ikke mulig nå… Får ikke henvisning av lege, fordi det ikke er grunn for det.
Vil ha i uke 7-8 ish for å se om det er liv.
Må man til Kongsberg eller Drammen tro?

Er ikke noe i Kongsberg heller nå tror jeg dessverre. Vi skal til Drammen.

Aaah.. Får ta en roadtrip til Drammen da tror jeg :banghead::hilarious:

Helsehuset i Kongsberg hadde tilbud tidligere, men ettersom jeg kan se så har de ikke lengre. Hadde ikke når venninnen min gikk gravid for to år siden heller.

Prøvde å søke i Skien og Porsgrunn men fant ikke noe særlig? For oss er det omtrent like lang til Drammen som til Skien så leita ikke så mye der.

Helsehuset i Kongsberg hadde tilbud tidligere, men ettersom jeg kan se så har de ikke lengre. Hadde ikke når venninnen min gikk gravid for to år siden heller.

Prøvde å søke i Skien og Porsgrunn men fant ikke noe særlig? For oss er det omtrent like lang til Drammen som til Skien så leita ikke så mye der.
De har vel muligens på søsterhjemmet i Porsgrunn, men der har jeg så dårlig erfaring fra da jeg hadde MA. Da kjører jeg heller til Drammen

De har vel muligens på søsterhjemmet i Porsgrunn, men der har jeg så dårlig erfaring fra da jeg hadde MA. Da kjører jeg heller til Drammen

Har hørt veldig mye bra om ultralydklinikken AS. Om man bare kommer over at det ligger på et hotellrom, og er innredet med sorte skinnsofaer :hilarious::hilarious:
De har også timer på kveld.
Jeg skal selv dit. :happy:

Har hørt veldig mye bra om ultralydklinikken AS. Om man bare kommer over at det ligger på et hotellrom, og er innredet med sorte skinnsofaer :hilarious::hilarious:
De har også timer på kveld.
Jeg skal selv dit. :happy:
Hahaha what?! :hilarious::hilarious::hilarious:

Hahaha what?! :hilarious::hilarious::hilarious:

!!:hilarious::hilarious:
Min venninne var der for oppfølging ift ufrivillig barneløs. Ble gravid under oppfølging så ente med at hun ble fulgt opp der med ultralyder istedenfor, og de er visst ekstremt flinke :happy: Så jeg er spent. Lest om noen som fikk vite kjønn i uke 12 også. :)

Vedlegg

• 962FFE8F-DE09-4171-A419-58371595D833.jpeg
    962FFE8F-DE09-4171-A419-58371595D833.jpeg
    162,6 KB · Visninger: 14
!!:hilarious::hilarious:
Min venninne var der for oppfølging ift ufrivillig barneløs. Ble gravid under oppfølging så ente med at hun ble fulgt opp der med ultralyder istedenfor, og de er visst ekstremt flinke :happy: Så jeg er spent. Lest om noen som fikk vite kjønn i uke 12 også. :)
Artig løsning, høres ikke billig ut å leie hotellrom da

Back
Topp