Privat ul Oslo/Akershus/Østfold

Happiness36

Forumet er livet
Himmelbarn
♡Junigull 2016♡
Marshmallows2021
Maisløyfene 2024
Junispirene24❤️
Hvor er det hyggelig og flinke folk, og kanskje en ok pris? Hva koster det egentlig for en TUL nå? Tror jeg betalte 1240kr sist på Oslo city, og dit har jeg ikke planer om å gå igjen om jeg ikke må :p

Spesialistsenteret for kvinner på Jessheim kan varmt anbefales!:happy: Koster litt, men følte det definitivt var verdt pengene sist. Der har de et veldig bra ultralydapparat som viser bilder i en annen liga enn den grauten vi fikk se på OUL på Ahus. Kunne se kjønnet på ul i uke 12:smiley-bounce012

(Vi fikk også se kjønnet, da var jeg uke 11+5. Jordmor var 99 prosent sikker, sa hun, men vi tok det selvfølgelig med en klype salt så tidlig. Det viste seg å stemme :)).

Last edited:
Det gule huset i Moss, hun er veldig koselig og flink, bruker god tid. Hun har tidligere jobbet på sykehuset med ultralyd der.

Har vært hos ____ på klinikk bedre helse i Fredrikstad. 850 kr :) superflink og nøye. Bilder skrevet ut inkludert i prisen :)

__
Redigert bort navn. Ref. forumreglene. Forumansvarlig Tamara

Last edited by a moderator:
Det gule huset i Moss, hun er veldig koselig og flink, bruker god tid. Hun har tidligere jobbet på sykehuset med ultralyd der.
Hun som jobbet på gule huset i Moss har nå starter på Vannsjøklinikken! Jeg har brukt henne 4 ganger i dette svangerskapet! Betaler 1000,- der får du også utskrift av bilder :) dyktig og behagelig dame!

Faust i Fredrikstad et også å anbefale. Betalte 1100 kr. Fikk også med bilde:happy:
Volvat i Fredrikstad er også bra, men noe dyrere. Tror jeg betalte rundt 1500kr der sist.

Back
Topp